Wpis z mikrobloga

Pracuję jako fullstack dev, stack: Java, spring, ts, react.
Mega mnie nudzi bycie crudziarzem, ale co zrobić, roboty nie zamierzam zmieniać bo jestem przeciętno-slaby i nikt mnie do niczego ambitnego nie zatrudni, ale chciałbym pouczyć się coś dla siebie i może znaleźć frajdę jak kiedyś kiedy zaczynałem, zobaczyć, że robię postęp, cokolwiek, ale nawet nie wiem co. Szukam polecenia, żeby nie czuć się jak debil tylko, że jednak jakoś się rozwijam i mój mózg całkowicie nie wyparował.
#programowanie #pracait
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jachce15k: teraz popularne jest pisać narzędzia do projektów w Ruscie, np. bundlery , lintery itp. Jak nauczysz się Rusta i zaczniesz w takich projektach pomagać to nauczysz się też jak działa od środka cały ekosystem danego języka. Rozwijające I pożyteczne to
  • Odpowiedz
  • 7
@jachce15k

Pracuję jako fullstack dev, stack: Java, spring, ts, react.

Mega mnie nudzi bycie crudziarzem, ale co zrobić, roboty nie zamierzam zmieniać bo jestem przeciętno-slaby i nikt mnie do niczego ambitnego nie zatrudni

Nie da się tego ogarniać na co najmniej średnim poziomie będąc słabym. Wyjdź sobie na ulicę i spotkaj zwykłych ludzi wtedy przypomnisz sobie co to znaczy być słabym czy głupim.
  • Odpowiedz
  • 1
żeby nie czuć się jak debil, tylko że jednak jakoś się rozwijam i mój mózg całkowicie nie wyparował.

Spytaj się przeciętnego pracownika jakiegokolwiek sektora który po pracował w nim z 5 lat.

Czego nowego ostatnio się nauczył albo co planuje? 🤣

Takiego mechanika, spawacza, budowlańca czy kierowcę ciężarówki. Albo nawet prawnika czy lekarza.
  • Odpowiedz
  • 1
@g5fjju: Nie uważam się debilem na tle ludzkości, tylko branży i przez to mam ciągłe wrażenie, że jestem na wylocie, ale pewnie masz rację - jest mnóstwo ludzi, którzy nie mają życia poza pracą/kompem i przez to czuję, że jestem w tyle. Męczy mnie też zamieszanie na rynku i te wszystkie wpisy o końcu eldorado.