Wpis z mikrobloga

Total Revenue: RMB 17,446.0 million (USD 2,400.6 million), up 98.9% year-over-year and 76.1% quarter-over-quarter.

Net Loss: RMB 5,046.0 million (USD 694.4 million), a decrease of 16.7% year-over-year and 2.7% quarter-over-quarter.
#gielda #nio
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@beben: dlugo już wiszę ale poczekam. Widać znaczna poprawę, teraz wchodzi ONVO, które sprzedawane jest na pniu. Kto wie, może dadzą zejść do końca roku :)
  • Odpowiedz
@natanyaach: przelecialem przez raport, gdyby nie spory wzrost kosztow sprzedazy EPS jeszcze by zbili o 0.1usd. Mam nadzieje, ze to koszta tych nowych salonow sprzedazy ONVO, ktorych otworzyli chyba ze sto. Generalnie mnie osobiscie raport rozczarowal, spodziewalem sie duzo lepszago.

Cala reszta bardzo pozytywnie.
- NIO zaczelo sie sprzedawac w rozsadnych ilosciach
- premiera ONVO juz
- premiera
  • Odpowiedz
  • 0
@shaki24: mnie też ciekawi pivot na Bliski Wschód. Europa póki co to porażka pod względem liczby sprzedawanych aut do pieniędzy inwestowanych w infrastrukturę. W Izraelu sprzedaje się całkiem sporo tych aut.
Szejkowie dużo w firmę zainwestowali więc jest szansa, że sensownie poprowadzą sprzedaż u siebie
  • Odpowiedz
@natanyaach: Na Europe US i reszte zachodu (Kanada, Australia etc.) nie ma co liczyc. Trzeba zakladac, ze polityka tych krajow to bedzie bardziej lub mniej dokladna kopia polityki US. A tam juz mamy 100% cla.
Imho jako Europa robimy blad ale na polityke nikt z nas wplywu nie ma.
Europa troche boi sie odwetowych cel, ale sprzedaz naszych aut w Chinach i tak spada.
Obserwujemy odejscie od globalizmu, swiat dzieli sie na dwie czesci. Ja stawiam na technologie a ta jest juz w chinach.

Zreszta NIO wystarcza same Chiny by zarabiac i to bardzo ladne pieniadze. Wszystko wskazuje na to, ze ich stacje wymiany baterii stana sie narodowym standardem, a wczesniej czy pozniej umowy wspoldzielenia BSS zaczna
  • Odpowiedz