Wpis z mikrobloga

Szukam jakiś fajnych poradników na zaawansowany start - jestem świadom mechaniki oraz reguł gry, ale lamię jak najgorszy rookie. Znacie jakieś fajne tutki na taki zaawansowany start dla gracza?
#leagueoflegends
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rafaauu:

To może być napisał jaką rangę masz? Bo według mnie to jest istotne i jak siedzisz w jakimś silverze, to nie ma sensu zagłębiać się w jakieś mega zaawansowane rzeczy jak nie znasz podstaw.
  • Odpowiedz
@rafaauu:

No to po pierwsze trzeba po prostu dużo grać, żeby instynktownie wiedzieć kiedy jesteś silny a kiedy nie, postaci jest dużo i nie da się niestety popatrzeć w tabelkę i od razu na wszystko przygotować.

Jeśli grasz w lesie, to skup się najpierw na tym jak szybko czyścisz obozy w lesie i w jakim czasie jesteś na pierwszym krabie. Praktycznie samo poprawienie elementu PvE wrzuci cię przynajmniej do
  • Odpowiedz
@rafaauu: Najlepszym nauczycielem w lolu jest czas. Co z tego, że poradnik podpowie jak grać teoretycznie linię jak będziesz miał problem z skillshootami czy dodgowaniem a zakładam, że siedząc w silverze masz.
Z mojego doświadczenia milion lat temu polecam po prostu grac aramy. Na aramie szybciej zdobywasz wiedzę o innych postaciach, uczysz się właśnie trafiania skillshootów i unikania a to ogólnie jest bardzo duży boost do gry tylko i wyłącznie
  • Odpowiedz
@rafaauu: jakie rolę chcesz grać? PerryJg (https://www.youtube.com/watch?v=EITHK7DaAoc&t=1710s) ma chyba najlepsze poradniki na Jungle dla początkujących, AloisNL na Topa (https://www.youtube.com/watch?v=-IH6Zi9mUKA) - do innych ról jakiś super creatorów nie znam, musisz wpisać w youtube [ROLA] + Fundamentals league of legends i sobie szukaj.

Ogólnie wyżej polecany Bezum będzie dla Ciebie za ciężki, on jest akurat dużo trafniejszy na wyższe MMR/pro play bo jest właśnie Coachem pro-playa.

Nie wiem czy jesteś
  • Odpowiedz