Aktywne Wpisy
kobiaszu +288
Chyba faktycznie trzeba prawnie wymuszać fabryczne ograniczenie prędkości bo inaczej się bydło nie nauczy i będzie jeździć z sądowym zakazem. Jaki sens homologowac pojazdy które jadą więcej niż te 180km/h jeżeli nie ma u nas w kraju drogi która pozwala legalnie tak szybko jechać? Niech se przyspieszają do setki w 3 sekundy ale kaganiec na 180km/h i koniec. Do tego surowe kary za ściąganie ograniczeń i problem się zmniejszy. W dzisiejszych czasach
sebek_r +127
Komentarz do tego, że Volvo chce fabrycznie ograniczyć prędkość w swoich samochodach. Nazywanie "mentalnymi niewolnikami" ludzi, którzy chcą bezpiecznie poruszać się na drogach xD Chcesz jeden z drugim sobie p-----------c to wypad na tor wyścigowy i parkuj tam swojego gruza bez homologacji, a nie stwarzaj zagrożenie na drogach, gdzie normalni ludzie chcą bezpiecznie podróżować.
#samochody #wypadek #majtczak
#samochody #wypadek #majtczak
212 km - w rzeczywistości jakieś 220 ale niech będzie ;-).
Wyjebka na żwirze, więc jak ktoś chce widzieć efekty to dodałem na stravie filmiki/ foteczki
#rower # gravel
#rowerowyrownik #gravel #rower
Skrypt | Statystyki
Po drugie, ja trase tak ustawiam aby zatoczyć koło wokół docelowego punktu tj. najczesciej jade 100-140km gdzieś po mocnych szutrach, natomiast powrot juz staram sie robic tak aby w razie W mieć dość blisko właśnie tory.
np. około miesiąca temu zrobiłem 120km zamiast planowanych 160 bo po prostu mnie totalnie ścieło i byłem sztywny.
Możesz też wyznaczyć trasę tak aby właśnie po tych około 120km jechać dalej (w sensie nie w koło) tylko tak aby właśnie być bardziej przy
@callisto13: naprawić rower i jechać dalej
Kompletując narzędzia sprawdź jakie faktycznie klucze potrzebujesz w swoim konkretnym rowerze - może potrzeba multitoola z płaskim śrubokrętem ale za to imbus 8 czy torx jest zbędny. Miej skuwacz, spinkę, dętkę, łatki, łyżki. Pompkę na dalsze trasy polecam
- zerwana linka przerzutki z tyłu. naprawa: dałem trytkę by ustawić przerzutkę na środek kasety i pojechałem 30km do najbliższego sklepu rowerowego po linkę
- łańcuch mi się dziwnie zbloczył i mi zjadł zęby na przerzutce. na ile się dało naprostowałem zęby i pojechałem dalej
- rozcięte fest obie opony na mleku będąc na zadupie w Szwecji. jedna załatana knotem, a druga dętka TPU (która też poszła bo dziura ogromna). potem kupiłem zwykłą dętkę w rowerowym, a potem już w domu wymiana opony
z mniejszych to klasycznie coś się obkręciło po wyjebce. wtedy imbus, prostowanie i lecisz dalej. najważniejsze by w domu opanować mechanikę rowerową, by potem w terenie, w zmęczeniu opanować sytuację. do tego też wozić ze sobą