Wpis z mikrobloga

@cotozazycie: Mi się w zeszłym tygodniu właśnie zerwał, właśnie przy 200kkm i 15 lat fury. Nie było żadnego ostrzeżenia, nic nie piszczało, totalnie się nie spodziewałem.
  • Odpowiedz
@cotozazycie pasek jest zrobiony z gumy, działa przy każdej temperaturze, do tego cały czas jest odkształcany przez rolki, jeśli się zastanawiasz czy go zmienić to go zmień i przestań się przejmować, kilkanaście-kilkadziesiąt złoty i dużo mniej stresu
  • Odpowiedz
@cotozazycie Można czekać aż jebnie tylko mi jak jebnął to pasek wkręcił się w rolkę i zablokował silnik, potem rozbieranie połowy silnika żeby się dostać do tych rolek i go odplątać
  • Odpowiedz
@cotozazycie sprawdź świece dla pewności, jak chcesz mieć 100% pewności to płukanie układu chłodniczego jeśli nie było robione przy rozrządzie (powinno się to robić przy okazji wymiany pompy wody) i śmigaj, oprócz tego nie powinno być najmniejszych problemów z autem, chyba że coś wyskoczy przez zwykłe zużycie. Co to za auto z ciekawości?
  • Odpowiedz
  • 3
@cotozazycie To co wymieniłeś, powinno wystarczyć. Warto sprawdzić ciśnienie w układzie klimatyzacji, czy jest wystarczająco czynnika chłodzącego. Sprawdzić przewody hamulcowe.
  • Odpowiedz
@cotozazycie po rozgrzaniu diesel odpala sam, bez pomocy świec, ale zobaczyć jak wyglądają zawsze warto i czy końcówki na przykład nie są już zniszczone w nich i pali, bo jeszcze to jakoś działa. Problem z nimi jest taki, że jak nie będzie się dało wykręcić którejś to sraj to, bo urywając taką świece można sobie narobić roboty
  • Odpowiedz