Wpis z mikrobloga

Jak to jest z tymi Insignami drugiej generacji? W sumie widzę, że w dobrym roczniku i przebiegu kupię za 60-70 tys. Kusi to nie powiem, że nie, ale boje się utraty wartości. Za te same pieniądze, mam trochę starszą mazdę 6 III generacji. Co byście polecali w segmencie D za te pieniądze z silnikiem benzynowym? Kombi albo sedan wchodzą w grę. Mam aktualnie volvo s60 II generacji z 2011 roku. Co do silnika to mi starczy nawet najmniejszy benzynowy, jestem kierowcą zawodowym, więc dla mnie prędkość powyżej 90 jest wysoka, jeżdżę spokojnie i przepisowo, a wolne punkty trzymam do pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #opel #volvo
  • 9
  • Odpowiedz
@Visavi:
Na co dzień jeżdżę Superbem III 1.8 TSI z DSG ale Insignię 1.6T w automacie dostałem jakiś czas temu jako zastępczy po stłuczce. Powiem tyle - gdybym kupił to auto za własne pieniądze to bym chyba usiadł na podłodze i się rozpłakał. Nie jedzie (mimo ze tylko 17 koni mniej od Skody, 163 a nie 180), ciasno jak w kokpicie myśliwca, widoczności zero bo przeszklenia są jak lufciki w
  • Odpowiedz
  • 0
@piwakk: @smk666 tu widzę, że polecacie vaga w takim razie. Parcia na automat nie mam, ma być po prostu w miarę świeży samochód z w miarę mniejszą awaryjnością. Volvo mi się podoba dalej i miałem myśli, żeby przejść dalej na volvo, ale chcę też spróbować czegoś innego, nie chce się ograniczać do jednej marki, bo przed volvo miałem bmw. Ta Insignia mi się spodobała, ale passat czy superb też
  • Odpowiedz
@Visavi Znajdź coś co było rozsądnie serwisowane i będziesz zadowolony. Co do automatu, działa naprawdę dobrze, ale prędzej czy później skrzynie trzeba robić. Poczytaj na temat DQ200.
  • Odpowiedz
  • 1
Poczytaj na temat DQ200

@piwakk: