Wpis z mikrobloga

Jak to jest z tymi Insignami drugiej generacji? W sumie widzę, że w dobrym roczniku i przebiegu kupię za 60-70 tys. Kusi to nie powiem, że nie, ale boje się utraty wartości. Za te same pieniądze, mam trochę starszą mazdę 6 III generacji. Co byście polecali w segmencie D za te pieniądze z silnikiem benzynowym? Kombi albo sedan wchodzą w grę. Mam aktualnie volvo s60 II generacji z 2011 roku. Co do silnika to mi starczy nawet najmniejszy benzynowy, jestem kierowcą zawodowym, więc dla mnie prędkość powyżej 90 jest wysoka, jeżdżę spokojnie i przepisowo, a wolne punkty trzymam do pracy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #opel #volvo
  • 9
  • Odpowiedz
@Visavi:
Na co dzień jeżdżę Superbem III 1.8 TSI z DSG ale Insignię 1.6T w automacie dostałem jakiś czas temu jako zastępczy po stłuczce. Powiem tyle - gdybym kupił to auto za własne pieniądze to bym chyba usiadł na podłodze i się rozpłakał. Nie jedzie (mimo ze tylko 17 koni mniej od Skody, 163 a nie 180), ciasno jak w kokpicie myśliwca, widoczności zero bo przeszklenia są jak lufciki w
  • Odpowiedz
  • 0
@piwakk: @smk666 tu widzę, że polecacie vaga w takim razie. Parcia na automat nie mam, ma być po prostu w miarę świeży samochód z w miarę mniejszą awaryjnością. Volvo mi się podoba dalej i miałem myśli, żeby przejść dalej na volvo, ale chcę też spróbować czegoś innego, nie chce się ograniczać do jednej marki, bo przed volvo miałem bmw. Ta Insignia mi się spodobała, ale passat czy superb też
  • Odpowiedz
@Visavi Znajdź coś co było rozsądnie serwisowane i będziesz zadowolony. Co do automatu, działa naprawdę dobrze, ale prędzej czy później skrzynie trzeba robić. Poczytaj na temat DQ200.
  • Odpowiedz
  • 1
Poczytaj na temat DQ200

@piwakk:
Mam w tej swojej Skodzie DQ200, przy przebiegu 75 km ASO wymieniło ją na nową na swój koszt mimo tego, że było już po gwarancji. Tam był jakiś gruby babol konstrukcyjny - pomieliło trzeci bieg, kupa opiłków na magnesie i po cichu wymieniali zamiast robić akcję serwisową, bo tak jest taniej.

Tak czy inaczej w którymś momencie zmienił się kod części, gdy weszła poprawiona wersja.
  • Odpowiedz
  • 0
Na pewno to była II gen insigni, a nie czasami I gen po lifcie

@Pawell_17:
Masz rację! Założyłem, że skoro 2016 rok to już pewnie dwójka bo Insignie w mojej percepcji istnieją od upadku Omegi (którą akurat w "półlifcie" z 3.0 V6 wspominam cieplutko) a tu proszę, wiki mówi, że jedynka była produkowana 2008-2017. Jezus Maria tyle lat takie gówno klepać...
  • Odpowiedz
@smk666: Mi akurat podoba się insignia zwłaszcza w polifcie, ale to może sentyment, bo to w sumie było pierwsze nowsze auto którym jeździłem w robocie. Fajnie jeździła na autostradach. Gdyby nie to, że nie ma praktycznie żadnego sensowa silnika to pewnie był kupił sobie polifta. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Pawell_17
Rozumiem, ten sentyment to pewnie tak jak mój do Omegi kiedy to przesiadłem się z Astry F 1.4 i poczułem się jakbym całe życie w dupie mieszkał a teraz wyszedł i pierwszy raz świat zobaczył. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Tak czy inaczej strasznie się zawiodłem na tym aucie przez ten tydzień gdy je miałem w porównaniu do skody. O ile na autostradzie było jako-tako, choć klaustrofobicznie
  • Odpowiedz