Wpis z mikrobloga

Patrz jak to idzie, to się nie zatrzymuje, to nie chce zwalniać, nie ma #!$%@?. Ale to idzie. #pdk

Nie mogę się doczekać przesiadki do już zamówionej Skody Scali z silnikiem 1.0 TSI 95 KM (de facto 100 KM). Waga tylko o nieco ponad 10% więcej względem obecnego auta, a 60% koni więcej niż obecnie (teraz 60 KM) i ponad 80% momentu obrotowego więcej niż obecnie (175 Nm vs 95 Nm), i max moment obr. już w zakresie 1600 - 3500 (w obecnym aucie 3000 - 4300 rpm).
Lewy, prawy czy środkowy pas - będę cisnąć 125 km/h na tempomacie (o średnio 11 km/h więcej niż moja obecna przelotowa na drogach szybkiego ruchu). A w razie nagłego przypadku to i 150 poleci bez żadnego problemu.

#samochody #motoryzacja #vagboners #vag #skoda #scala #youtube #autostrady #autostradypolska
Adamfabiarz - Patrz jak to idzie, to się nie zatrzymuje, to nie chce zwalniać, nie ma...
  • 60
  • Odpowiedz
@Adamfabiarz w ibizie z 2018 roku mam 1.0 tgi 95 km, pasek rozrządu wytrzymuje ponad 200 000 km. Oprócz wymian oleju co 15k km nic się nie dzieje, auto śmiga bezproblemowo, więc wybór idealny
  • Odpowiedz
  • 1
@Bonsoul: Na pewno wejdą opony premium po tym jak się zużyją te opony na których wyjadę.
Na półrocze ciepłe np. Continental UltraContact
Na półrocze chłodne np. Goodyear Vector 4Seasons Gen3

@gisot Coraz bardziej rozrastający się biznes wymaga ode mnie niekiedy dojechania trochę szybciej to tu to tam. Ale wszystko w granicach normy. Przez 99% czasu nie będę przekraczać 125 km/h i zwykle właśnie 125 km/h będzie ustawione na tempomacie.
  • Odpowiedz
12k na folię PPF + detailing i ceramika w gratisie doszły.


@Adamfabiarz: i serio żałujesz 5k do lepszego silnika? a za 10k więcej masz silnik 150KM, który pali praktycznie tyle samo, a jazda po autostradach to już czysta przyjemność.
  • Odpowiedz
  • 0
@dzana: 10k robi dla mnie sporą różnicę. Za 10k to ja mam jedzenia oraz napojów i białka na cały rok. I zresztą nie 10k, a 13k trzeba dopłacić do wersji 1.5 150 KM.
I po co? 150 KM nie jest mi absolutnie do niczego potrzebne w aucie ważącym 1200 kilo. Gdyby ważyło 3 tony, albo gdybym woził wielką przyczepę to okay, 150 KM miałoby sens dla mnie.

Zresztą nieaktualne. W
  • Odpowiedz
  • 0
@ultrasonic: Jednak zdecydowałem się na Dacię Jogger.
Wejdzie pełne zabezpieczenie antykorozyjne spodu na drugi dzień po wyjechaniu z salonu. Folia PPF będzie w newralgicznych miejscach: progi drzwi, próg bagażnika, wnęki klamek. Karoseria będzie woskowana.
  • Odpowiedz