Wpis z mikrobloga

@Atypical: TypeR jest większy, szybszy, lepiej się prowadzi, wygodniejszy, ma lepszy i pancerny silnik wolnossący nadal z dużymi rezerwami, który statystycznie całkiem możliwe że jest w lepszym stanie niż 10 lat młodszy silnik Forda.

A Ford gówno wort, ale za to dekadę nowszy, co oczywiście nie jest bez znaczenia, ale pokazuje też dlaczego te dwa auta kosztują tyle samo przy dwukrotnej różnicy wieku :)
Ze względu na wiek stan blach
  • Odpowiedz
  • 0
@hellfirehe: akurat kosztują tyle samo, bo tego egzemplarza nie zżarła korozja xD większość tych FN2 to ceny 30-40k

@G06DbT myślałem nad focusem at ale rozstrzał cenowy za MK3 jest tak duży, że nie jestem w stanie określić ile jest warty i jak znaleźć zadbamy egzemplarz.

Ceny są od 40 do 80k
  • Odpowiedz
ciężko o zadbanego TypeR. Wiele egzemplarzy nadgryzla ruda.


@trzaichlac69: no właśnie dlatego w sumie odradzam, mimo że to moim zdaniem dużo lepszy samochód, miałem okazję jeździć jednym i drugim i jak dla mnie nie ma porównania.

Natomiast FN2 to już będzie staroć, choćby nie wiem jak zadbana to jest już zawsze front robót, bo jakie by to niezawodne nie było to tam się już resurs też skończył. Jak nie szyba
  • Odpowiedz
@Atypical: Offtopic ale z ciekawości zapytam. Jakie jeszcze hothache brałes pod uwagę i co odpuściłeś?

Ja szukałem focusa MK3 ST ale po MK2 chyba chciałbym spróbowac czegoś innego, padło na megane 3 RS - też ceny są rozstrzelone ale się przejechałem i to się świetnie prowadzi...

Jako były posiadacz forda może to zabrzmieć dziwnie ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale odpuściłbym Hondę ze względu na rdzę -
  • Odpowiedz
Ceny są od 40 do 80k


@Atypical: ceny są nawet wyższe jeśli patrzysz na przebieg i stan. Ja mam z końcówki produkcji, 03/18, i sobie chwalę. Nawet trasy po 1k km nie są uciążliwe. A i jest czym w razie potrzeby przycisnąć :)
  • Odpowiedz
@Atypical: Mimo że jestem dużym fanem Hondy, to nie dałbym tyle za TypeR, bez przesady. Z kolei Fiesta ST ma niestety ecoboosta, który ma sam ze sobą masę problemów. Moja rada - rozejrzyj się za Focusem mk2 z silnikiem 2.5 turbo lub Megane z 2.0 turbo, będziesz miał auto dające mega frajdę z jazdy z dobrym silnikiem. Ewentualnie możesz zapolować na Clio RS - jest sztosem.
  • Odpowiedz
  • 0
@PanStrasznieZuy: brałem pod uwagę Megane 3 RS ale w tych pieniądzach ciężko o coś pewnego.

Co do Clio 4 RS egzemplarze warte uwagi są od 70k a to w #!$%@? twarde auto co by mnie w moim dziurawym mieście jak i wioskach zmęczyło.

Nie wiem jak jest z Clio 3 RS czy warte polecenia, ale jest ładna sztuka na OtoMoto za 44k i jeśli warto to bym może i wybrał to zamiast
  • Odpowiedz
@PanStrasznieZuy: miałem mk2 st, i powiem ci że trafić coś sensownego to ola boga....

dużo egzemplarzy podkręconych softem gdzie silnik już nie domaga - problemy z tulejami, chłodzeniem itp - klasyczne użytkowanie żeby tylko dać w #!$%@? i tyle. Silniki podkręcone na 290km softem a potem czeka remont po pałowaniu.

Znaleźć oryginał z mocą seryjną nie po młodym-wściekłym to naprawdę cud...
  • Odpowiedz
@Atypical: Giulietta QV to wcale nie taka zła opcja, moja żona ma Mito i jestem na forum Alfy - zadziwiająco rzadko pojawiają się wątki o awariach tego silnika. Plus masz wygodne i fajne auto na co dzień z możliwością dania po garach, kiedy będziesz miał na to ochotę
  • Odpowiedz