Wpis z mikrobloga

Kurła jaka beka. W 2016 wrzuciłem na turbosquid amatorski model czapki polskiego oficera zrobiony w 3ds max a potem coś się wydarzyło w moim życiu i na lata o tym zapomniałem. Teraz udało mi się odzyskać dostęp do konta i przez 8 lat kupiło go 26 osób. Wszystkie z Korei Południowej xD

#3dsmax #grafikakomputerowa
windows95 - Kurła jaka beka. W 2016 wrzuciłem na turbosquid amatorski model czapki po...

źródło: lol

Pobierz
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 156
@HADESP2K: W **uj roboty ale tyleż samo radochy i satysfakcji. Nie musisz umieć rysować, ale średnia znajomość photoshopa, 3d maxa, zbrusha, ewentualnie Blendera to podstawa. Jak chcesz to dam Ci dostęp do biblioteki tutoriali skierowanych do osób ułomnych, które zebrałem przez lata. Ale żeby zrobić powyższą czapkę wystarczy Ci kilkugodzinny kurs
  • Odpowiedz
  • 96
@slanderous7: @HADESP2K Jak będę w domu i odkopię mój dysk zewnętrzny to postaram się to wrzucić na mega .nz. Z tego co kojarzę to mam większość tutków do 3d maxa i zbrusha, a jeśli chodzi o teksturowanie to Substance Painter. A w międzyczasie możecie zapoznać się z darmowym Blenderem - dopiero teraz widzę, że ma samouczek naprawdę dla osób trudno przyswajających ( ͡° ͜ʖ ͡°)
windows95 - @slanderous7: @HADESP2K Jak będę w domu i odkopię mój dysk zewnętrzny to ...
  • Odpowiedz
  • 12
@Kremufka2137: W latach 2006-2013 wrzucałem na sprzedaż dosyć dużo modeli mebli na potrzeby architektów i wizualizacji i po opłatach licencyjnych za 3d maxa i prowizjach na turbosquid miałem około 1500-2000 $ miesięcznie na czysto. Potem się przebranżowiłem i dzisiaj nie wiem zupełnie jak wygląda ten rynek. Z tego co widzę dalej się kręci i dalej można na tym zarobić
  • Odpowiedz
  • 19
@srul2016: Można ją wykorzystać w Unreal Engine, Unity, albo dalej w dowolnym programie graficznym przy produkcji gier, animacji, wizualizacji itp. W tym przypadku nie wiem, po co Koreańczykom taka kiszkowata czapka ( ͡° ͜ʖ ͡°) ostatniego zakupu dokonano w grudniu 2022 roku, także stosunkowo niedawno
  • Odpowiedz
@cornel9192: przerzuć się na Blendera, darmowy, a wiele firm z niego korzysta, bo obecnie jest naprawdę świetnym programem do grafiki 3D. Ubisoft, AMD, NVidia, BMW, VW, META i cały zestaw innych dużych firm dotuje ten projekt sporymi pieniędzmi.
  • Odpowiedz
  • 1
@cornel9192: 2000$ rocznie to niedużo w stosunku do tego ile się zarabia na tym programie gdy już się go opanuje. Turbosquid to tylko jeden z marketów na których można tworzyć swoje sklepy. Oczywiście dzisiaj 80% rynku to modele pod Unreal Engine 5 i tam też jest największy market. Gdy już opanujesz modelowanie i teksturowanie to ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia, a 2 tys dolców rocznie to nic gdy masz kilka
  • Odpowiedz
@windows95: to ostatnie pytanie już z czystej ciekawości - ta kasa spływała Ci na bieżąco na konto i ja przeoczyłeś, czy stackowała się na jakimś podkoncie na stronce i teraz odkryłeś miła niespodziankę :) ?
  • Odpowiedz
@windows95: ale to trzeba działalność założyć itd. aby sprzedawać w tym turbosquidzie i księgowa jakoś musi ogarniać ten przychód w podatkach nie? I skąd wziąć darmowke do nauki? Bo u nich na stronie od razu jest pricing.
  • Odpowiedz