Wpis z mikrobloga

"Koncepcja kolejowych szprych zbiegających się promieniście w CPK idzie do kosza. - Założenie, że wszystkie linie kolejowe będą się zbiegać w jednym punkcie, z perspektywy gospodarczej i społecznej nie ma uzasadnienia - mówi Z. Szafrański szef RN CPK"

Teraz za to zbiegac sie beda w Warszawie xD Czyli zamiast pojechac bezposdrednio na lotkisko kazdy bedzie musial miec przesiadke w Warszawie, faktycznie bardziej gospodarczo uzasadnione, bo kazdy bedzie musial wydac czas i pieniadze u Czaskoskiego xD

#cpk $bekazlewakow
tenji - "Koncepcja kolejowych szprych zbiegających się promieniście w CPK idzie do ko...

źródło: 9f1901e294c4c867e018997a15e29ff7fd79ecec8cd829da538a46464d90e9e4

Pobierz
  • 53
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tenji: pewnie chodzi o to że większość ludzi wykorzysta te trasy na normalną komunikację międzymiastową, a nie jedynie na lotnisko. Z punktu opłacalności ma to sens. Nie każdy kto jedzie z Poznania do Warszawy ma w planach gdzieś latać.
  • Odpowiedz
  • 273
@tenji wiadomo, wyjebmy setki miliardów na połączenia kolejowe do jakiegoś lotniska w #!$%@?, zamiast normalnie poprowadzić je do stolicy kraju XD
  • Odpowiedz
@Zenek_ kolejny co nie rozumie, że koleje nie są "do Baranowa" tylko "przez Baranów", dzięki czemu o wiele łatwiej dojedziesz z Rzeszowa do Szczecina


@selflessness: taki ruch mogłyby obejmować lokalne lotniska, szybciej i wygodniej
  • Odpowiedz
kolejny co nie rozumie, że koleje nie są "do Baranowa" tylko "przez Baranów", dzięki czemu o wiele łatwiej dojedziesz z Rzeszowa do Szczecina


@selflessness: Albo z Rzeszowa do Katowic ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@robert_blaszczykowski czekam na kwik mieszkańców Warszawy w latach ‘30 jak się okaże że #!$%@? połowy ruchu dalekobieżnego przez tunel średnicowy jednak się nie spina i trzeba budować 3 parę torów, robiąc #!$%@? w centrum miasta na 4 lata
  • Odpowiedz