Wpis z mikrobloga

  • 0
@vieniasn: Ale nie kierowców. Ja obserwuję inne światła i ruszam na żółtym. Jak ktoś potrzebuje "szukać jedynki", to powinien oddać PJ. Poza tym są inne zmienne, jak masa pojazdu, liczba kół napędowych, czy szerokość i rodzaj opon. Ja swoją nastoletnią bawarką robię na światłach 99% kierowców.
  • Odpowiedz
Ja swoją nastoletnią bawarką robię na światłach 99% kierowców.


@Tja88: A oni też wiedzą, że się ścigają? ja ostatnio na ekspresówce Teslą wyprzedziłem Porsche. Czy to o czymś świadczy?
  • Odpowiedz
  • 0
@Yelonek: Nie zmieniaj kontekstu. Było o ruszeniu spod świateł. Większość użytkowników takich "samochodów" to zawalidrogi z refleksem leniwca.
  • Odpowiedz
@Tja88: No to nie zmieniam kontekstu. Robisz 99% kierowców spod świateł, ale czy oni wiedzą, że się z Tobą ścigają?

Ja Teslą robię 100% kierowców spod świateł. Jeden mocny zawodnik był w Seacie Cupra, ale musiał zmieniać biegi, więc poległ mimo, że miał więcej koni.
Oczywiście ścigam się do ograniczenia prędkości. Potem takie łebki niech sobie jadą.
  • Odpowiedz
@r5678: no fakt, zamiast 64 kWh jest 65 kWh.
Serio myślisz że to coś zmienia?
Więc nie, nie wkopałem się. Różnica w zasięgu wltp to 20 km.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: 39 a 48kWh to taka sama bateria? 48-39 to jest 9, a nie 1. Nie wiadomo też czy budowa nie jest jakoś ulepszona, np lepsze chłodzenie, mniej wibracji czy coś. W żadnym wypadku nie można powiedzieć że są to takie same baterie
  • Odpowiedz
@Tja88: W Poznaniu, ale weź sobie inną Teslę. Po Wrocławiu pewnie sporo ich jeździ. Ja mam zwykłą, czyli 5,6 sekundy do setki, ale Long Range i Performance mają w okolicach 3,1. Ile ma Twoja nastoletnia bawara? Tzn ile miała kiedy była nowa?
  • Odpowiedz
@r5678:

39 a 48kWh to taka sama bateria? 48-39 to jest 9, a nie 1.


Wymyślasz sobie coś żeby tylko pasowało. Policja kupowała tylko Kony 64 kWh. To jaka jest różnica pomiędzy 64 a
  • Odpowiedz
całe parkingi policyjne powinny być przykryte fotowoltaiką i pokryte ładowrkami do elektryków i na dzień dobry większość zakupu nowych radiowozów to powinny być właśnie auta elektryczne.


@majk_emigrant: a skąd na to kasę wziąć, jak nie ma nawet kilkunastu tysięcy żeby wymienić bramę garażową pamiętająca jeszcze Bieruta. A tych bram jest ponad 10. Cegły odpadają, tynk się sypie, a tu jakieś fantazje o fotowoltaice. Takie rozwiązania tylko w normalnym kraju, nie
  • Odpowiedz
a skąd na to kasę wziąć


@niebiesko-niebieski: podaję przykład: zamiast ładować miliardy w programy typu "mój prąd" czy inne tego typu dofinansowania, których efektem jest tylko napychanie kabzy wybranej grupie przedsiębiorców, to spożytkować je właśnie w taki sposób - elektryfikować i przesuwać na fotowoltaikę wszelkie instytucje publiczne.
  • Odpowiedz
bo 1.6 GDI w ceedzie daje radę ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@jejfan1: ceed 1.6 GDi kosztuje mniej, a w razie czego z gazem w podłodze przejedzie więcej niż 100km ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz