Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam 19 lat, niedługo 20, jestem studentem elitarnej uczelni. Byłem laureatem dwóch olimpiad w liceum. W mojej rodzinie jestem uznawany za najbardziej inteligentną i przebojową osobę od czasów XX wieku. Obserwuję dyskurs medialny i jego spłyconą formę na forach internetowych i portalach jak #wykop. Ścierają się dwie wizje świata - obrona tradycyjnych wartości i patriotyzm, i co za tym idzie obrona tego, co jest rozumiane jako esencja polskości. Z drugiej strony słuszna emancypacja uciemiężnionych grup jak kobiety, LGBTQ+, mniejszości narodowe, rasowe i etniczne oraz religijne. Te wszystkie spory i tak ustąpić muszą miejsca zagrożeniom o skali cywilizacyjnej, jakim jest zmiana klimatu na Ziemii. Stoję na stanowisku, że rację mają ci, którzy uważają, że potrzeba jest nam nowego porządku światowego, by sprawnie zarządzać ludzkością, mając nadrzędny cel by ta ludzkość przetrwała. Kwestie narodowe czy tożsamościowe, tradycje, przyzwyczajenia,jakkolwiek nam bliskie i przez bliskich i socjalizację wpojone, muszą ustąpić nowemu modelowi zjednoczonej ludzkości. Autor ma bardzo dobre oceny na studiach dziennych elitarnej uczelni, jest też zastępcą starosty roku. Miałem już dwie dziewczyny na pierwszym roku studiów. #polityka #swiat #polska #student #wysokieiq #ambicja



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 21
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:
Przypomniał mi się dowcip który wymyśliłem razem z przyjaciółką z dzieciństwa kiedy mieliśmy 6 może 7 lat leci on mniej więcej tak