Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Śmiać mi się chce jak czytam wpisy mirków o ścianie 30+.
Po wielu latach zainstalowałem tindera i od razu zmatchowało mnie z 32 latką o przeciętnym wyglądzie. Przegadaliśmy praktycznie ciągiem 3 dni i umówiliśmy się do baru. Dała mi swój numer i ogólnie cieszyła się na to spotkanie.
Ale jak tylko się spotkaliśmy, zauważyłem że nie jest zbyt zainteresowana rozmową. Żeby nie było, fotki robiłem tydzień temu i wyglądam identycznie jak na nich. Zarabia minimalną, ja jestem programistą. Po 3 godzinach odwiozłem ją swoim nowym autem do domu.
Dzisiaj mi pisze, że dziękuje za spotkanie ale niestety nie chce mnie zwodzić bo nie poczuła żadnej chemii i żebyśmy szukali dalej.
Więc sorry mirki ale nie ma żadnej ściany. Pomimo pełnej zgodności charakterów (wyszło w trakcie chatowania), jej wieku i moich zarobków nic to nie pomogło. One będą szukać aż do starości.
#tinder #randkujzwykopem

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim nie ma czegoś takiego jak ściana, czemu ludziom ciężko jest pojąć że ludzie się nie zmieniają od tak sobie. Aby doszło do zmiany musi wydarzyc się coś gwałtownego i tragicznego. Wiek nie jest takim czynnikiem bo dzieje się długo i regularnie.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: To czy rozmowa się klei to zawsze kwestia subiektywna. Często piszę z ludźmi, którzy sądzą, że to, co mi mówią w jakikolwiek sposób mnie interesuje i cisną temat dalej, a ja odpowiadam z grzeczności. Skoro ta babka sama sobie radzi w życiu to po co miałaby szukać byle kogo, byle tylko miał hajs, samochód czy cokolwiek innego?
  • Odpowiedz
Oczywiście, że nie ma żadnej ściany.

@mirko_anonim: ależ absolutnie, laska 42 lata ma DOKŁADNIE 1:1 to samo powodzenie i atencje od mężczyzn co laska 24 lata, wiadomo