Wpis z mikrobloga

@Rkschuwdu: jeździłem tym 3 lata, rocznik 2016. Brak większych problemów przez ten czas - właściwie tylko wymiana klocków i tarcz. Przed sprzedażą, silnik się zaczął pocić, więc to był dla mnie sygnał, że może warto zmienić.
Ja ogólnie byłem zadowolony - sympatycznie jeździł, chociaż po mieście palił, jak smok (to też był argument za sprzedażą).
Podsumowując: jeżeli też zmieniasz wózki co 2-3 lata, to możesz się pobawić w Opelka.
  • Odpowiedz
  • 0
Po mieście jeżdżę mało, ale ile ci palił?
Bez problemu wyprzedza się na trasie?
Próbowałeś ustalić czemu się pocił?
Ze skrzynia coś robiłeś? @Kotouak
  • Odpowiedz
@Rkschuwdu: miasto 7.5-8, trasa 6-7
Zrobiłem chip tuning - wyprzedzał i rwał asfalt jak wściekły (181KM, 243Nm)
Nie interesowało mnie, czemu się poci, bo już wybrałem sobie wtedy nowe auto ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po zakupie wymieniłem olej w skrzyni i był spokój
  • Odpowiedz
  • 0
Dobry silnik pod lpg. Standardowo problemy mają z uciekającym płynem chłodzącym, do tego parowniki klimatyzacji lubią przeciekać po czasie. Wiąże się to ze zdemontowaniem całej deski rozdzielczej. Z innych informacji rozrząd jest na łańcuchu. Niektórzy mają problemy ze skrzyniami biegów. Sam przejechałem swoją astrą 115 000 km i jestem zadowolony z tego auta. Są 2 wersje 1.4 turbo. Z 120KM i 140KM.
  • Odpowiedz