Wpis z mikrobloga

@open_or_die: ale jak to? Mieszkasz na lubelszczyźnie i nie jeździsz audi? ;) Kiedyś jak bywałem w tamtych stronach to strasznie dużo "audików" jeździło.
  • Odpowiedz
  • 0
@Nick_Login przód jest równo z błotnikami a tył jest na granicy tarcia.
I tak mi się udało z tymi felgami z land rovera ze tak ładnie siadły. ET w tym volvo to jakaś porażka, chyba jest et52, a te felgi mają et38.
  • Odpowiedz
przekładam z jednej 850 po dachowaniu piasty i zwrotnice


@open_or_die: Jak masz komplet kluczy, to to jest chwila roboty :)
Stare samochody jeszcze były normalne, odkręcasz koło, nakrętkę półosi, zacisk, zdejmujesz tarczę, czujnik ABS, sworzeń wahacza, końcówkę drążka, na koniec demontujesz z amortyzatora i zwrotnica Twoja :) Coś Ty tam trzy dni dłubał :)
Wymieniałem dwa łożyska, też robiłem to "dwa" dni w odstępie 2 tygodni, czas całej roboty to z 4 godziny.
Bardzo dobrze, że sam dłubiesz, bo po pierwsze wiesz jak masz zrobione, a po drugie mechanicy dzisiaj tyle koszą, że jak się da to tylko
DRESIARZZ - >przekładam z jednej 850 po dachowaniu piasty i zwrotnice

@openordie: Ja...

źródło: 2024-05-08 20.00.58 8308009736ff

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@szuineg chyba usa

@DRESIARZZ a odkręć śruby złapane po całości klejem do gwintów :D

Z zaciskiem męczyłem się 2h żeby śrub nie zjechać. Do tego każdą operacje było trzeba powtórzyć 2 razy na trawie. Potem testy i poprawki i znowu rozbieranie. Czujniki ABS nie pasują z jednego do drugiego więc trzeba drutować.
Śrub od piast nie dało się ruszyć, a sama zwrotnica zapieczona że nawet ściągaczem nie szło zdjąć.
Te
openordie - @szuineg chyba usa

@DRESIARZZ a odkręć śruby złapane po całości klejem d...

źródło: 1000012649

Pobierz
  • Odpowiedz