Aktywne Wpisy
Fiszermen +74
Ładna konstrukcje popełniłem?
jakis_login +26
Wczoraj zmontowałem sobie biurko, które sam zaprojektowałem (taa... niby nic szczególnego, ale musiałem np. uwzględnić kaloryfer, odstający parapet i lekko uciekającą ścianę). Blat z podwójnej (sklejone dwa arkusze ze sobą) płyty meblowej - grubość 3.6cm. Nogi stalowe, tzw. loftowe, zamówione pod konkretny wymiar tak, by biurko miało wysokość 80 cm (ostatecznie ma 80.6, bo zapomniałem uwzględnić te 0.6 cm...). I teraz najlepsze - szerokie na ... 2.60m :) Przesiadłem się z biurka
Mam 2 przedlifty ale jeden ma piasty na 4 śruby, a drugi na 5 :D
Podnosi się całą stronę do góry :D
@Nick_Login czerwony jest dobry tylko wnętrze trzeba wymienić bo dach przeciekał.
Złożone po 3 dniach walki.
I tak mi się udało z tymi felgami z land rovera ze tak ładnie siadły. ET w tym volvo to jakaś porażka, chyba jest et52, a te felgi mają et38.
Komentarz usunięty przez autora
@open_or_die: Jak masz komplet kluczy, to to jest chwila roboty :)
Stare samochody jeszcze były normalne, odkręcasz koło, nakrętkę półosi, zacisk, zdejmujesz tarczę, czujnik ABS, sworzeń wahacza, końcówkę drążka, na koniec demontujesz z amortyzatora i zwrotnica Twoja :) Coś Ty tam trzy dni dłubał :)
Wymieniałem dwa łożyska, też robiłem to "dwa" dni w odstępie 2 tygodni, czas całej roboty to z 4 godziny.
Bardzo dobrze, że sam dłubiesz, bo po pierwsze wiesz jak masz zrobione, a po drugie mechanicy dzisiaj tyle koszą, że jak się da to tylko
@DRESIARZZ a odkręć śruby złapane po całości klejem do gwintów :D
Z zaciskiem męczyłem się 2h żeby śrub nie zjechać. Do tego każdą operacje było trzeba powtórzyć 2 razy na trawie. Potem testy i poprawki i znowu rozbieranie. Czujniki ABS nie pasują z jednego do drugiego więc trzeba drutować.
Śrub od piast nie dało się ruszyć, a sama zwrotnica zapieczona że nawet ściągaczem nie szło zdjąć.
Te