Wpis z mikrobloga

Jak to jest, że 10-15lat temu ludzie ćwiczyli i zajebiscie wyglądali jedząc normalne zdrowe żarcie, a teraz zjesz sobie bułeczki grahamki z indykiem, dobrym serem, ogórkiem i pomidorem i to jest syfiaste jedzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przeglądając tiktoka to zastanawiam się czy ci mentorzy od fit życia mają już tak totalnie sprane mózgi. Nie wspomnę już o dietetycznych ciastach gdzie na tiktoku oblizują ślinki, a tak naprawdę to smakuje to jak gowno( ͡° ͜ʖ ͡°)

#silownia
  • 15
  • Odpowiedz
@IceShandy: tiktokerzy muszą się prześcigać w wynajdywaniu jakichś "rewolucyjnych" informacji, produktów, przepisów itp. które przyciągną widza. Gdyby każdy z tysięcy tiktokowych specjalistów od fitnessu mówił zgodnie to samo, to nikt by ich nie oglądał.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kasahara: nie wiem, żyje już 32lata na tym świecie i sylwetki obecne nie różnią się tym z przed 10lat.
Sam ćwiczę sobie od 20roku życia jedząc po prostu zdrowo i nie mam ani oponki ani nie jestem ulany.
  • Odpowiedz
@IceShandy niestety jak wyżej. Wymyślają coraz to inne gówno żeby jakkolwiek przyciągnąć widzów.
Sam czasami przejrzę jakieś shorty z jedzenia i z kolei w drugą stronę. Robią jakieś kanapki z kilogramem sera przełożone kilogramem boczku i to niby takie świetne ma byc, a wygląda jak gowno z sera i boczku.

Internet w obecnych czasach jest gównem nastawionym na szybki i łatwy zarobek.
Niestety tak to będzie wyglądać.
  • Odpowiedz
@IceShandy wejdź sobie na sfd sprzed 10 lat to zobaczysz jaka nastąpiła inflacja w kontekście sylwetek. To co kiedyś było uznawane za wzór obecnie jest czymś przeciętnym. Bo mam wrażenie że patrzysz na kwestie sylwetek ogrów silownianych z dawnych lat przez różowe okulary.

+ 10 lat temu było podejście musisz jeść koniecznie twaróg z oliwa na noc żeby nie dopadł Cię katabolizm.
To właśnie na przestrzeni ostatnich 10 lat nastąpiła normalizacja stylów
  • Odpowiedz