Aktywne Wpisy
d4wid +170
Powiedzcie mi, jak to trzeba być takim ignorantem, żeby wstawić post, że jego kot ma pękniętą miednicę, bo sobie go wypuszcza na dwór i nie widzieć korelacji, że kot=podwórko=śmierć?
Nie wiem, czy to kwestia wychowania czy po prostu posiadania wybujałego ego, że on wie lepiej.
Sama nazwa Kot Domowy już dużo mówi. Kot niszczy ekosystem. Te ptaszki co ćwierkają, inne mniejsze zwierzęta giną, bo ktoś wypuszcza drapieżnika.
Ja na przykład jak się
Nie wiem, czy to kwestia wychowania czy po prostu posiadania wybujałego ego, że on wie lepiej.
Sama nazwa Kot Domowy już dużo mówi. Kot niszczy ekosystem. Te ptaszki co ćwierkają, inne mniejsze zwierzęta giną, bo ktoś wypuszcza drapieżnika.
Ja na przykład jak się
Daaniel1989 +731
Hej mirki, wierzę w moc wykopu. Wczoraj w #krakow moja różową spotkała bardzo nie przyjemna sytuacja. Jechała na rowerze ok 18:40, w okolicach przystanku kabel gdzie zajechał jej drogę rowerzysta glovo, arabopodobny, bez brody, wysoki. Po zwróceniu uwagi że prawie w nią wjechał, w okolicach estakady na wielickiej specjalnie potrącił moją różową, szczęśliwie przewróciła się na trawę ale i tak potłukła sobie kolano. Inni rowerzyści pomogli jej się pozbierać, później ja przyjechałem,
Grob Strato 2C
W 1992r Niemiecka Agencja Kosmiczna (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt - DLR) rozpoczęła program mający na celu zaprojektowanie i budowę samolotu zdolnego wykonywać badania atmosferyczne, stratosferyczne i klimatyczne.
Głównymi wymaganiami dla płatowca był pułap 24000m (78700ft) oraz zdolność do przebywania w powietrzu przez 48h. Żeby temu sprostać zaprojektowano bardzo wąskie skrzydła o rozpiętości ponad 56m. Zastosowano dwa silniki tłokowe w układzie pchającym dodatkowo wspomagane turbiną gazową co miało zapewniać odpowiednią moc na dużej wysokości. Każdy z silników posiadał pięciołopatowe śmigła o średnicy 6m.
Pierwszt lot wykonano 31 marca 1995r. Koszty rozwojowe projektu bardzo szybko przekroczyły wyznaczony budżet, co przełożyło sie na liczne opóźnienia i w konsekwencji zamknięcie całego programu. Wykonano 29 lotów testowych – ostatni w dniu 4 sierpnia 1995r – wtedy też ustanowiono rekord wysokości lotu dla samolotu z silnikami tłokowymi, wynoszący 18552m (60897ft).
Podstawowe dane techniczne (Strato 2C):
Załoga: 4
Długość: 23.98m
Rozpiętość skrzydeł: 56.5m
Powierzchnia nośna: 150m^2
Wysokość: 7.76m
Masa własna (pusty): 6650kg
MTOW: 13350kg
Napęd: 2x Teledyne Continental TSIOL-550 400hp (300kW) – silniki tłokowe
1x Pratt & Whitney Canada PW127 – turbina gazowa
Vmax: 691km/h | 373kts
Prędkość przelotowa: 500km/h | 270kts
Pułap: 18552m (60897ft)
#lotnictwo #samoloty #inzynieria #ciekawostki #historia #gruparatowaniapoziomu #hobby #aircraftboners #zainteresowania
Do obserwowania: #whangarzeumajstra - jak komuś podobają się moje wypociny
Treść została ukryta...
Treść została ukryta...
Treść została ukryta...
@SonyKrokiet @crnilo @bambo_rambo @KebabZostrymSosem @Misiopysioo @Mexyszczano @zNocnejZrodzony @perlamotzna @arthyart
@Shedew @Arean9 @mixererek @NewHansa @morgul2 @brh77603 @brick_in_the_wall @king_of_parasites @irish71
@jeden231 @Wariner @okfmale @Toshikate @wsts @unkmess @Michael-Knight @goto32 @Syrenamen @frez
---------------------------------------------------------------------------------------------------
https://elib.dlr.de/32099/1/stra.pdf
Ja jestem "fanem" niektórych konstrukcji, choć nigdy pewnie nimi nawet latał nie będę, o licencji pilota czy też posiadaniu mogę tylko pomażyć. Ostatnio wpadł mi w oko bombardier 7500/8000
Komentarz usunięty przez autora