Wpis z mikrobloga

@ZiobroZaskoczenia: a lodówkę też co roku serwisujesz? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z klimą jest tak, że może coś tam ubyć, a może trzymać się parę lat bez problemu. Rożnica jest taka, ze samochód wjeżdża na dziury i mogą pojawiać się nieszczelności.
Gaz raz w roku by wymienić filtr, tak jak to robisz z innymi filtrami
  • Odpowiedz
@Nano22 No właśnie dla tego pytam bo różnie ludzie mówią, jedni żeby dobijać czynnik i sprawdzać co roku żeby potem nie obudzić się jak #!$%@? cały czynnik itp
Ps dzisiejsze lodówki są jednorazowe ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@ZiobroZaskoczenia: Klima powinna chodzić cały rok, więc zauważysz, że coś jest nie tak. Możesz sprawdzić co roku i zobaczyć ile ubyło, ale jeśli wszystko jest ok to powinno uciec max parę g czynnika. Jeśli spieprzy ponad 100g to znaczy, że coś jest nie tak.
  • Odpowiedz
@trzaichlac69 Debilne pytanie, dzisiejsze lodówki są jednorazowe, do tego nie posiadają skomplikowanego układu który może rozszczelnić się na dziurach oraz filtrów kabinowych, oraz czynnika który jest dużo mniej trwały.
Ty pewnie z tych co rozrząd robi jak już silnik szlag trafi a filtr paliwa zmienia jak już nic przez niego nieciągnie... Szkoda strzępić ryja
  • Odpowiedz
@ZiobroZaskoczenia: to tak jak dzisiejsze auta.

Po 10 latach dobijałem u kogoś ostatnio przed zbliżającym się sezonem 300gram brakowało.
Klima w zeszłym sezonie sprawna ponoć.

Wiele ważniejsza jest wymiana filtra kabinowego, nawet dwa razy w roku bądź ozonowanie.
  • Odpowiedz
@ZiobroZaskoczenia: Co wg. Ciebie oznacza "nietrwały" czynnik? Czynnik jako-taki się nie degraduje, natomiast zawartość wody (oraz innych zanieczyszczeń) w czynniku będzie miało wpływ na skuteczność działania układu klimatyzacji. Czynnik jest tylko medium i w układach klimatyzacji korzystamy z jego właściwości fizycznych do odbierania energii (ciepła). Skład chemiczny nie warunkuje jego przydatności do pracy w prawidłowych warunkach (szczelnego układu).
Serwis klimatyzacji co coś więcej niż tylko tzw. "nabicie układu" - generalnie
  • Odpowiedz