Wpis z mikrobloga

Cześć, może ktoś mi coś doradzi co robić :(

We wrześniu ub. roku (tj. w 2023) kupilem #mediaexpert powerbank firmy #tracer.Po niecałym miesiącu okazało się, że urządzenie nie trzyma nawet połowy znamionowej pojemności więc wysłałem je na gwarancję, Poszło do nich i po dwóch tygodniach powerbank wrócił do mnie z informacją, że gwarancja nie zostaje uznana bo "wykonali testy i wszystko jest w porządku".

Pomyślałem, że może to moja wina i naładuję powerbank kilka razy. Jakoś tak się złożyło, że miałem problemy ze zdrowiem więc sprzęt poszedł do szuflady, wyjałem go po kolejnych trzech m-cach w styczniu, był nagle całkowicie rozładowany ale myślałem, że może to jest OK. Podłączyłem go na noc, naładowałem do 100% i planowałem za kilka dni wziąć go na całodzienny wyjazd rowerem. Wyciągam powerbank po trzech dniach od naładowania a tu znowu rozładowany zupełnie! Wyświetlacz pokazuje 0%!

09 lutego złożyłem kolejną reklamację do #mediaexpert, zamówili dla mnie kuriera. 15 lutego paczka została od nich odebrana, do 29 lutego powinien dostać odpowiedź - pozytywną lub negatywną. Jakąkolwiek...

Dzisiaj jest 8 marca, od ponad tygodnia nie jestem w stanie doprosić się od nich ŻADNEJ informacji, nie odpisują na moje maile (wysyłam zapytania codziennie) ani z obsługi klienta ani z reklamacji.

Co radzicie?!

#terg #reklamacja #gwarancja #prawakonsumenta #prawo
  • 8