Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Kupiłem sobie dom z garażem. Wymienię rzecz jasna zamki w drzwiach. Ale oprócz tego są dwa kolejne problemy w postaci bramy wjazdowej i bramy od posesji. Oczywiście ufam sprzedającemu, że odda mi wszystkie piloty do bram, ale wolę nie ryzykować dobytku, bo może jednak sprzedający okaże się złodziejem i postanowi wyczyścić chatę.
Do rzeczy - czy da się samemu w jakiś sposób przeprogramować te bramy tak, aby stary pilot na pewno nie działał w parze z bramami?
Wiem, że czasem zdarza się że system z allegro zainstalowany w twojej bramie i w golfie sąsiada są ze sobą na tyle blisko, że otwieranie golfa otwiera też bramę, ale nie znam się na tym na tyle żeby wiedzieć, co jest możliwe i na ile da się zabezpieczyć w takiej sytuacji

#pytanie #elektronika #brama #garaz #sterowanie #dom #pytaniedoeksperta #budownictwo #budujzwykopem



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 14
złodzieje nie potrzebują klucza (tymbardziej takich pilotów) aby #!$%@? chate, lepiej kup ubezpieczenie od kradziezy a nie w zamki się bawisz


@SupreminTHC: ubezpieczenie tez nie zawsze dziala ale generalnie masz racje bo do tego najlepsi zlodzieje sa na wolnosci
obejdź dom dookola i się sam zastanów, którędy da się wejść. Okna od piwnicy, przejście od strony garażu


@programista15cm: no na tyle inteligentny to jestem - myślałem że jakieś szczegóły wymienisz, ale w sumie większość rzeczy pewnie i jest dość trywialna
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @programista15cm @SupreminTHC
Panowie ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie XD ja chce po prostu sprawić, żeby nie było tak, że syn właściciela zostawił sobie klucz od bramy i wpadnie na genialny pomysł podpisywania się przed kolegami i otwierania mi jej w nocy, więc chce wiedzieć jak zadbać o to, bym miał pewność, że do bramy są tylko 3 piloty a czwarty, który został u nich,