Wpis z mikrobloga

j tak, nie ma to jak ekspertyza sprzed półtorej dekady. Nic się nie zmieniło od tego czasu ¯\(ツ)/¯


@makaronzjajkiem: a pod jakim konkretnie względem się przedawniła?

Bo ona robiła prognozy do 2035 roku.
@lhotse89: ale przeciez w tamtej ekspertyzie byly postawione tezy, które się sprawdziły, bądź nawet były niedoszacowane bo rynek jeszcze bardziej urósł.


@000loki: a była tam uwzględniona tragiczna demografia, tj. ciągły i rekordowy spadek urodzeń i wzrost liczby zgonów po 2018 roku? Albo kryzys w branży przez COVID? Albo zamknięcie nieba nad wschodnią Ukrainą w 2014 roku? Albo zamknięcie całej Ukrainy w 2022 roku? I zmiany tras tysięcy połączeń tak, by
@ater Masz może jakaś inna ekspertyzę z tamtego okresu? Zastanawiam się nad inwestycja na wschodzie Ukrainy

A tak na poważnie, to poszukaj z tego okresu planów sprzedaży największych samolotów Airbusa i Boeinga. Mały spoiler. Przestali je produkować bo jakoś linie lotnicze rezygnowały z zamówień.
A tak na poważnie, to poszukaj z tego okresu planów sprzedaży największych samolotów Airbusa i Boeinga. Mały spoiler. Przestali je produkować bo jakoś linie lotnicze rezygnowały z zamówień.


@ipkis123: i wyjaśnisz nam co to ma do CPK? Bo coś czuję, że próbujesz tutaj przemycić bzdurną teorię.
@makaronzjajkiem zmieniło się, rozwój kraju wymusza zwiększenie efektywności połączeń lotniczych i kolejowych. Wojna na Ukrainie udowodniła potrzeba dużego lotniska zdolnego do obsługi dużych ilości wojskowych transportów lotniczych z jednoczesnym szybkim dostępem do połączeń drogowych i kolejowych.
Tymczasem ekspertyza z 2010 roku sporządzana przez Ministerstwo Infrastruktury


@ater: słowo ekspertyza sugerowałoby, że to jakieś opracowanie eksperckie, a tymczasem treść budzi wątpliwości, bo to jakieś straszne wodolejstwo. Ciężko to nazwać jakąś wyjątkową analizą.

wypadałoby napisać, co się zmieniło, albo przestać szczekać


nie zmieniły się przypadkiem cele klimatyczne wymagające znaczne ograniczenie ruchu lotniczego?
@waro Co ma? Zupełnie nic. 13 lat w biznesie to nic

Bzdurna teoria? Więc uważasz że wystarczy zrobić raz jakąś analizę i ona będzie aktualna zawsze?
Po prostu sugeruje że świat się zmienia, że nawet producenci największych samolotów dla którego są HUBy już ich nie produkują.

Pójdź i powiedz szefowi żeby podejmował decyzje na podstawie badań rynkowych z 2013 roku. Zobaczymy co powie
Po prostu sugeruje że świat się zmienia, że nawet producenci największych samolotów dla którego są HUBy już ich nie produkują.


@ipkis123: czyli - tak jak myślałem - próbujesz jednak przemycić bzdurną teorię.

Powody dla których zostały wycofane te samoloty bynajmniej nie mają nic wspólnego z "upadkiem hubów".

I nawet wzrost liczby połączeń point 2 point nic takiego nie spowodował. I nie spowoduje - z banalnego powodu, czyli ekonomicznego. Prawdopodobnie nigdy nie
waro - >Po prostu sugeruje że świat się zmienia, że nawet producenci największych sam...

źródło: boeing

Pobierz