Wpis z mikrobloga

@Sengir: 268 (~260 gps) po autobanie bo kaganiec, sl55amg. Auto by jeszcze chciało, oprócz hałasu to pełen luz. No ale czego wymagać od kabrioleta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale tak na około 220 kończy mi się strefa komfortu, zbyt dużego skupienia to wymaga na dłuższą metę
Ale tak na około 220 kończy mi się strefa komfortu, zbyt dużego skupienia to wymaga na dłuższą metę


@trololo55: też tak uważam. W Polsce koło 200-220 na prostych autostradach typu a2 a1 na dłuższą metę idzie utrzymać na tempomacie (w nocy ofc)

W Niemczech 180, bo mają inną geometrie zakrętów i wszystkie autostrady dość mocno się różnią od siebie

@Sengir 3.0 po kapitalce, 240KM na hamowni bez kat. Możliwe że skrzynia
W Polsce koło 200-220 na prostych autostradach typu a2 a1 na dłuższą metę idzie utrzymać na tempomacie (w nocy ofc)


@programista15cm: nie no ja tyle po Polsce nie jeżdżę. Z resztą w naszym kraju to by oznaczało ciągłe hamowanie i przyspieszanie
ile najszybciej jechaliście


@Sengir: Za szybko

czym


@Sengir: Motocyklem

i jak się z tym czuliście?


@Sengir: Na początku super, później przyszło otrzeźwienie i refleksja. Zdałem sobie sprawę, że motocykl daje mi nieskończenie wiele zdrowej adrenaliny, ale nie jest licencją na zabijanie. Moje życie, moja sprawa, ale mogę zabić innego uczestnika ruchu, który nie może odpowiadać za moją głupotę. Jak autostrada\dwupas pusty to odreaguję 200-300km jazdy turystycznej, ale zamykam przepustnicę,
@Sengir 238 po gps, ~245 licznikowo. BMW e46 328Ci. Dla mojej to w miarę normalne prędkości do osiągnięcia. Wykręcam często takowe na a4 i s8. Komfort ok jak dla mnie :D ale lepiej jeździ się w przedziale 180-210, jeśli chodzi o duże prędkości.
  • 0
3.0 po kapitalce


@programista15cm: świetne auto Mireczku. Jeździłem różnym, i starszym, i nowszym szrotem, ale E39 niezmiennie króluje w moim sercu. Moje ma w okolicach fabrycznych 230 KM ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@bary94pl na Autobananie nie ma ograniczenia prędkości.

@prezeees 545 ma bodajże kaganiec do 250, więc obstawiam 250.