Wpis z mikrobloga

@Sengir: 268 (~260 gps) po autobanie bo kaganiec, sl55amg. Auto by jeszcze chciało, oprócz hałasu to pełen luz. No ale czego wymagać od kabrioleta ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ale tak na około 220 kończy mi się strefa komfortu, zbyt dużego skupienia to wymaga na dłuższą metę
  • Odpowiedz
Ale tak na około 220 kończy mi się strefa komfortu, zbyt dużego skupienia to wymaga na dłuższą metę


@trololo55: też tak uważam. W Polsce koło 200-220 na prostych autostradach typu a2 a1 na dłuższą metę idzie utrzymać na tempomacie (w nocy ofc)

W Niemczech 180, bo mają inną geometrie zakrętów i wszystkie autostrady dość mocno się różnią od siebie

@Sengir 3.0 po kapitalce, 240KM na hamowni bez kat. Możliwe
  • Odpowiedz
W Polsce koło 200-220 na prostych autostradach typu a2 a1 na dłuższą metę idzie utrzymać na tempomacie (w nocy ofc)


@programista15cm: nie no ja tyle po Polsce nie jeżdżę. Z resztą w naszym kraju to by oznaczało ciągłe hamowanie i przyspieszanie
  • Odpowiedz
@Sengir 238 po gps, ~245 licznikowo. BMW e46 328Ci. Dla mojej to w miarę normalne prędkości do osiągnięcia. Wykręcam często takowe na a4 i s8. Komfort ok jak dla mnie :D ale lepiej jeździ się w przedziale 180-210, jeśli chodzi o duże prędkości.
  • Odpowiedz
@Sengir: 250 A6 C7 jako kierowca i vmax BMW E60 545i (nie pamiętam ile) jako pasażer.

Po 3 pasmowym autobahnie, więc nawet nie było tego czuć jak w kilka aut jechaliśmy zbliżonym tempem.
  • Odpowiedz
  • 0
3.0 po kapitalce


@programista15cm: świetne auto Mireczku. Jeździłem różnym, i starszym, i nowszym szrotem, ale E39 niezmiennie króluje w moim sercu. Moje ma w okolicach fabrycznych 230 KM ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@bary94pl na Autobananie nie ma ograniczenia prędkości.

@prezeees 545 ma bodajże kaganiec do 250, więc obstawiam 250.
  • Odpowiedz