W grze stworzyłem system zażywania dragów, poza apteczkami tylko nimi możemy podreperować sobie zdrowie Z racji tego, że gra kuźnio nawiązuje do twórczości Lovecrafta, nie mogłem pomiąć w grze aspektu morfeusza. Dodatkowo od siebie dorzuciłem jeszcze mdma. Każde zażycie uzupełnia jeden punkt zdrowia ale wiąże się to z okresem dodatkowych wrażeń wizualnych. MDMa zakrzywia rzeczywistość ale rozjaśnia mrok, morfina sprawia, że wszystko jest bardziej rozmyte ale jesteśmy trochę bardziej odporni na ataki. Poniżej screen 1)mdma 2)morfina 3)overdose- występuje w dwóch wersjach w zależności co zarzuca się jako ostatnie 4) normal state
@AudreyHorne51: tak klasa item a inventory to tak naprawdę lista, sloty reprezentują miejsce w liście, funkcje robią resztę - dobierają grafikę i opis, wypisują liczby jeżeli ilość jest większa niż 1
Z racji tego, że gra kuźnio nawiązuje do twórczości Lovecrafta, nie mogłem pomiąć w grze aspektu morfeusza. Dodatkowo od siebie dorzuciłem jeszcze mdma. Każde zażycie uzupełnia jeden punkt zdrowia ale wiąże się to z okresem dodatkowych wrażeń wizualnych. MDMa zakrzywia rzeczywistość ale rozjaśnia mrok, morfina sprawia, że wszystko jest bardziej rozmyte ale jesteśmy trochę bardziej odporni na ataki.
Poniżej screen
1)mdma
2)morfina
3)overdose- występuje w dwóch wersjach w zależności co zarzuca się jako ostatnie
4) normal state
steam page gry, zapraszam do odwiedzenia i zobaczenia trailera:
https://store.steampowered.com/app/2451470/The_Order_of_the_Snake_Scale/
Tag do czarnolistowania: #fmsimplegamesstudio
#gamedev #gry #steam #gryindie #tworczoscwlasna #komputery #survivalhorror #horrorgames #narkotykizawszespoko