Wpis z mikrobloga

@Listonosz1: no to chyba najlepszy będzię saab 9-3 2.0t, łyka lpg, podatny na mody, wygodny i dobre wyposażenie ma. Jeszcze jest seat exeo 1.8t, wszystko podobnie jak saab tylko trzebą będzie poszukać opcji z xenonami
nie taniej by Ci odpuścić „obowiązkowo xenon” i kupić na zwykłych soczewkowych lampach i włożyć tam leda? Nawet chiński za 100zl już ładnie świeci


@iquiet: a za to ile problemów np. przy stłuczce :)
@iquiet: @Admiral16 Czereśniaki z psiedup dalej jeżdżące na H7, nawet mi was nie żal xD Nikt z was pewno nie jeździł z nawet obecnie już starszawym bixenonem, a gdzie dopiero z LED czy LED matrix i dalej siedzicie w tych mleczakach.

@Listonosz1 Opie nie daj sobie wmówić prolsko-biedackiego copium z braniem halogenów, bo to nieporozumienie żeby w tym wieku jeszcze na tym jeździć. Xenon nie bez powodu nazywa się HID, od
tellet - @iquiet: @Admiral16 Czereśniaki z psiedup dalej jeżdżące na H7, nawet mi was...

źródło: Xenon-LED-Halogen-7206

Pobierz
@Listonosz1: Volvo V70/S80 2.5T, 3.2 n/a. Mają wszystko co potrzeba. W211 E500 (chociaz może być ciężko w tej kasie), jak nie boisz się starszych samochodów to W220 S500 z airmatic. E39 z M54B30 z końcówki produkcji (może nawet individuala da się znaleźć).
Jak często robisz trasy, to nie ma co się pchać w małe pojemności bo będziesz się męczyć wtedy XD
No i oczywiście tylko automat.