Wpis z mikrobloga

@pytkabarabasza: niekoniecznie, kwestia silnika, jest to najnowsze 1.8t jakie można mieć. Jak zadbany motor to nie bierze sporo, chyba że dla kogoś jakiekolwiek dolewki między wymianami oleju to jest już dużo, ale to wtedy polecam zejść na ziemię
@Listonosz1: no to 35k starczy na e39 530i, ale tak realnie rzecz biorac nie spodziewaj sie perelek.

Nikt kto ma to auto doinwestowane, kto nie zmienia aut jak rekawiczki i w codziennym uzyciu Ci go nie sprzeda, bo to sa ludzie, ktorzy beda woleli pod koc je schowac.

Ogolnie dosc droga zabawa, remont 15k, dobre caraudio 10k, skrzynia 8hp ze swapem teraz potaniala - 12k
Malowanie calej 10k, ale lepiej wziac
@Listonosz1: tak, exeo i chyba sharan to ostatnie modele z tym silnikiem. Też słyszałem o 1.8 tsi z gazem ale w kontekście problemów z nim xd Instalacja droższa i bardziej problematyczna. Na pewno to ten sam co w b8 bo to te same lata ale najlepiej patrzeć na kody silnika
@tellet: typ se podkręcił ekspozycję na 2 i 3 zdjęciu i cwaniakuje. Mam reflektory które już są matowe na zewnątrz i żarówki z Auchan i jeździ mi się doskonale, także nie #!$%@?.
@sruba_m3: wiadomo mordo, co tam jakieś parametry świateł, skoro mirek w matowych kloszach wie lepiej xD

Możecie nalać polaczkowi Don Perignona, albo dobrej whisky 18 letniej. Polaczek wypije duszkiem i powie, że cierpkie i jakieś mdłe. Dacie polakowi trufli to powie, że to jakiś zgniły czosnek.
@fearless490 byłem na jeździe testowej Audi a4 b7 quattro 1.8t z LPG. Niby miało te wszystkie s-line ale totalnie bez wodotrysków. Trochę czułem się jak za dzieciaka w modelu b5 ojca. Przytłaczająca myśl technologiczna tamtego wieku za 30 tyś złotych. W moim budżecie do wyboru mam jeszcze volvo s40/v50 t5 z topowym wyposażeniem. Dodatkowo ze skrętnym bixenonem. Z tego co czytam niby jest to Ford i Mazda ale to chyba na plus
@Listonosz1: W skrócie:
części jest dużo w Polsce i nie są drogie w większości

5 silników do wyboru: 2.7 V6 nie jedzie, 3.5 V6 już jako-tako, 3.0 klekot ma lepsze osiągi, zwłaszcza po chipie, ale prawdopodobnie w utrzymaniu wyjdzie drożej, niż benzynowe V6 z gazem, z resztą tak jak piszesz, tylko LPG. Fun z jazdy jest przy V8 - 5.7 i 6.1 - te 35k już może styknąć na w miarę