Ekspert (xD) Wilk powinien czym prędzej zadzwonić do Londynu i zwrócić im uwagę jak bardzo się nie znają na swojej robocie, mając Heathrow, Gatwick, Stansted, Luton i City. Pewnie brakuje im takiego profesjonalisty w szeregach xD
Albo do Moskwy, która ma Domodiedowo, Szeremietiewo i Wnukowo
Albo do Paryża, który ma De Gaulle, Orly czy Beauvais.
Albo do Nowego Jorku, albo Tokio, albo (...)
Że gość ma dalej czelność produkować na masową skalę te brednie, to mnie zadziwia.
@lhotse89: a co z cargo w samolotach pasażerskich? będą dwa razy lądować? Pokaż mi plany rozbudowy bez niszczenia S2. Ile to będzie kosztowało i na ile wystarczy taka prowizorka?
@lhotse89: a co z cargo w samolotach pasażerskich? będą dwa razy lądować? Pokaż mi plany rozbudowy bez niszczenia S2. Ile to będzie kosztowało i na ile wystarczy taka prowizorka?
@nawon: To samo co w Londynie i wszędzie na świecie. Belly cargo przeładowuje terminal cargo na Okęciu, pozostałe cargo obsługuje choćby Radom. Tak samo jak robi DHL na Luton i Heathrow. Tak samo jak robi w Lipsku i Frankfurcie/Monachium.
@lhotse89: Dlatego o CPK/CPL wiemy od 20 lat i powstanie
@nawon: O "CPK" to wiemy od co najmniej 50 lat, bo już PRL snuł takie plany. I każda władza, w każdym kraju, przez lata takie plany prowadzi i aktualizuje. Co nie znaczy, że CPK musi powstać właśnie tu i teraz. Zresztą: wykaże to audyt, na który z niecierpliwością czekam.
@lhotse89: To tak może skrótowo dla Londynu Heathrow, Gatwick, Stansted, Luton i City to jak dla Warszawy CPK, Radom, Modlin i Chopin.
Heathrow to właśnie taki hub jakim ma być CPK i jest to główne lotnisko dla Londynu i oknem na cały świat. Gatwick jest sukcesem przez zapchanie przepustowości Heathrow i problemy środowiskowe z budową tam trzeciego pasa. Stansted i Luton to lotnisko dla tanich linii, a City to lotnisko
@Ronaldinho: no i jeszcze dodając, to w Londynie nie istnieje system przesiadek między tymi pięcioma lotniskami, a takie głupoty próbuje się sprzedać opinii publicznej, że trzy lotniska mogą istnieć w systemie przesiadkowym (hubowym).
Heathrow to właśnie taki hub jakim ma być CPK i jest to główne lotnisko dla Londynu i oknem na cały świat. Gatwick jest sukcesem przez zapchanie przepustowości Heathrow i problemy środowiskowe z budową tam trzeciego pasa. Stansted i Luton to lotnisko dla tanich linii, a City to lotnisko stricte biznesowe, takim lotniskiem w skali ograniczonej w teorii mógłby być Chopin, ale London City to naprawdę malutkie lotnisko.
Albo do Moskwy, która ma Domodiedowo, Szeremietiewo i Wnukowo
Albo do Paryża, który ma De Gaulle, Orly czy Beauvais.
Albo do Nowego Jorku, albo Tokio, albo (...)
Że gość ma dalej czelność produkować na masową skalę te brednie, to mnie zadziwia.
#cpk #lotnictwo #samoloty #bekazpodludzi #bekazpisu #gospodarka
źródło: 98ac40e71ee3534b63085cd85810690a101f21450e0000cace00744da720fab4
Pobierz@nawon: To samo co w Londynie i wszędzie na świecie. Belly cargo przeładowuje terminal cargo na Okęciu, pozostałe cargo obsługuje choćby Radom. Tak samo jak robi DHL na Luton i Heathrow. Tak samo jak robi w Lipsku i Frankfurcie/Monachium.
@lhotse89: Dlatego o CPK/CPL wiemy od 20 lat i powstanie
@nawon: O "CPK" to wiemy od co najmniej 50 lat, bo już PRL snuł takie plany. I każda władza, w każdym kraju, przez lata takie plany prowadzi i aktualizuje. Co nie znaczy, że CPK musi powstać właśnie tu i teraz. Zresztą: wykaże to audyt, na który z niecierpliwością czekam.
źródło: 8a1fa17a37f547b50add22a5318142fe5dfa367e295f7eafa84cf609bb3127a6
PobierzHeathrow to właśnie taki hub jakim ma być CPK i jest to główne lotnisko dla Londynu i oknem na cały świat. Gatwick jest sukcesem przez zapchanie przepustowości Heathrow i problemy środowiskowe z budową tam trzeciego pasa. Stansted i Luton to lotnisko dla tanich linii, a City to lotnisko
@Ronaldinho: W dużej