Wpis z mikrobloga

Ekspert (xD) Wilk powinien czym prędzej zadzwonić do Londynu i zwrócić im uwagę jak bardzo się nie znają na swojej robocie, mając Heathrow, Gatwick, Stansted, Luton i City. Pewnie brakuje im takiego profesjonalisty w szeregach xD

Albo do Moskwy, która ma Domodiedowo, Szeremietiewo i Wnukowo

Albo do Paryża, który ma De Gaulle, Orly czy Beauvais.

Albo do Nowego Jorku, albo Tokio, albo (...)

Że gość ma dalej czelność produkować na masową skalę te brednie, to mnie zadziwia.

#cpk #lotnictwo #samoloty #bekazpodludzi #bekazpisu #gospodarka
lhotse89 - Ekspert (xD) Wilk powinien czym prędzej zadzwonić do Londynu i zwrócić im ...

źródło: 98ac40e71ee3534b63085cd85810690a101f21450e0000cace00744da720fab4

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • 0
@ch1va5: porównuję, a gdzie? Typ bredzi o tym, jak to dziwnym rozwiązaniem jest obsługa jednej aglomeracji przez kilka lotnisk. Teraz masz przed oczami kilka aglomeracji obsługiwanych przez wiele lotnisk. Czego nie rozumiesz? xD
  • Odpowiedz
  • 0
Warszawy: 2,2 mln ludzi


@ChempyTuj: a swoją drogą: już rozumiem, że chciałeś w tym komentarzu zawrzeć tezę, więc zaniżyłeś 3,5 mln do 2,2, żeby kontrast wydawał się większy xD

A więc prostując tą manipulację (jak już bawimy się w statystyki): na przykładzie:

- Londyn: 5 głównych lotnisk, na "obsługę" 13 mln aglomeracji. Uśredniając ma 1 lotnisko przypadające na ~2,5 mln mieszkańców aglomeracji.

- Warszawa: 1,5 lotniska (Modlin liczę jako połowę) na
  • Odpowiedz
Teraz masz przed oczami kilka aglomeracji obsługiwanych przez wiele lotnisk. Czego nie rozumiesz?


@lhotse89: słowo klucz: "Aglomeracji", a nie zapyziała dziura nad Wisłą.

Zresztą @ChempyTuj cię już wyjaśnił - kilka lotnisk obsługuje kilkanaście lub kilkadziesiąt milionów mieszkańców. Zresztą te tłumy ma lotnisku w Radomiu mówią same za siebie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
  • 0
Zresztą @ChempyTuj cię już wyjaśnił - kilka lotnisk obsługuje kilkanaście lub kilkadziesiąt milionów mieszkańców. Zresztą te tłumy ma lotnisku w Radomiu mówią same za siebie ¯\(ツ)/¯


@ch1va5: A ja wyjaśniłem przed chwilą, jak już chcesz bawić się w liczby i statystyki, to zerknij na mój poprzedni komentarz.

tłumy ma lotnisku w Radomiu mówią same za siebie


@ch1va5: Dziękuję za dwa kolejne argumenty przeciwko CPK:

- skoro świeci pustkami, to oznacza,
  • Odpowiedz
@lhotse89:

Pokaż działający triport albo chociaż duoport który zarabia.

Pokaż koszty przesunięcia autostrady i kolei do Radomia.

Kiedy odblokujesz limity lotów Okęcia skoro to takie proste.
  • Odpowiedz
  • 0
Pokaż działający triport albo chociaż duoport który zarabia.


@nawon: Na początek: triport/duoport to jakaś nowomowa CPK, nie ma takiego pojęcia w lotnictwie. Za to normalnym w lotnictwie jest to, że ruch z jednej aglomeracji dzieli się na wiele lotnisk. Nie licząc kryzysu COVIDowego, czy wg. ciebie londyńskie 5 lotnisk przynosi straty?

Pokaż koszty przesunięcia autostrady i kolei do Radomia.


@nawon: ale co, mam je przeliczyć, bo wg. ciebie będą wyższe
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: słowo klucz: "Aglomeracji", a nie zapyziała dziura nad Wisłą.


@ch1va5: tak BTW, jak trzeba rozwijać CPK, to Warszawa jest wielką aglomeracją z potencjałem. Ale jak mowa o 3 lotniskach ją obsługujących, to już jest tylko zapyziałą dziurą nad Wisłą

xD
  • Odpowiedz
@lhotse89:

to jakaś nowomowa CPK


To nowomowa przeciwników cpk skoro argumentują że można zastąpić hub i wozić walizki między portami

O te sloty, które nawet teraz nie są wielkim problemem


Jak się kończą to są problemem a nie będzie lotów w nocy

będą wyższe niż cała nowa siatka kolei do CPK


Nie jestem za budową całej siatki kolei. Dziękuję za udowodnienie że Radom jest tylko małym lotniskiem bez przyszłości.
  • Odpowiedz
  • 0
To nowomowa przeciwników cpk skoro argumentują że można zastąpić hub i wozić walizki między portami


@nawon: co ty bredzisz? xD Czy walizki są wożone pomiędzy Gatwick a Heathrow? No chyba nie xD

Jak się kończą to są problemem a nie będzie lotów w nocy


@nawon: musisz czym prędzej zadzwonić na Heathrow, powiedzieć im, że nie mogą być ogromnym hubem (którym są), bo przecież nie latają w nocy xD

Nie jestem
  • Odpowiedz
Czy walizki są wożone pomiędzy Gatwick a Heathrow? No chyba nie xD


@lhotse89: to dlaczego takie bzdury są przedstawiane jako opcja antycpk? Pierwszy raz internet otworzyłeś?

musisz czym prędzej zadzwonić na Heathrow


a ile mają pasów? ile bramek? gdzie to zmieścisz na Okęciu? skopiuje to twoje xD skoro jesteś taki śmieszny

Przypomnę, że gdy budowali Radom


Przypomnę, że gdy budowali Radom to wiadomo było że to będzie prowizorka przed cpk
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: to dlaczego takie bzdury są przedstawiane jako opcja antycpk? Pierwszy raz internet otworzyłeś?


@nawon: w sensie: jakiś losowy ziomek w Internecie coś napisał o wożeniu walizek, i wg. ciebie to zupełnie podważa koncepcję rozwoju tych 3 lotnisk dla aglomeracji? Serio?

a ile mają pasów? ile bramek? gdzie to zmieścisz na Okęciu? skopiuje to twoje xD skoro jesteś taki śmieszny


@nawon: No ile? Mają 2 pasy jak Okęcie (z
  • Odpowiedz
zupełnie podważa koncepcję rozwoju tych 3 lotnisk dla aglomeracji? Serio?


@lhotse89: a co pierwszy raz słyszysz bzdurę o duoporcie? już z dwa lata o tym nadają

I na powierzchni o 50% większej, obsługują ruch większy niż prognozowany dla CPK na 2060 rok


Może dlatego że mają więcej bramek. To kiedy rozwalasz S2 i przebudujesz okęcie? I nie mów że nie trzeba bo to bzdura

to oznacza, że nowo wybudowane lotnisko mamy
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: a co pierwszy raz słyszysz bzdurę o duoporcie? już z dwa lata o tym nadają


@nawon: ale co to ma do rzeczy? Sam zacząłeś pytać mnie o działające "duoporty" to wyjaśniłem szczegółowo. Niejedna aglomeracja rozdziela swój ruch na kilka lotnisk, to nie są dywagacje, to fakty. I nikt walizek między nimi nie wozi, więc zupełnie nie rozumiem do czego zmierzasz.

Może dlatego że mają więcej bramek. To kiedy rozwalasz
  • Odpowiedz
@lhotse89:

Duoport był przedstawiany jako odpowiedź na hub z całym tym bzdurnym wożeniem bagażu więc do tego się odnoszę

nie trzeba do tego żadnych tuneli na S2


na planie rozbudowy Okęcia widać że S2 wchodzi w plan oraz nie ma miejsca na węzeł drogowy do nowego terminala
  • Odpowiedz
  • 0
@nawon: a ja się odnoszę do koncepcji w której hubem dla tradycyjnych przewoźników (i lotów biznesowych) jest Okęcie, a Radom i Modlin są dla cargo, charterów i tanich linii. I w tej koncepcji nie ma bzdurnego wożenia bagażu. Więc wybrałeś sobie jedną z koncepcji (tą najgłupszą) i udajesz, że inne nie istnieją.

I w kwestii rozbudowy Okęcia identycznie, wybrałeś sobie jedną z koncepcji (bo tak wygodnie), jakby żadnych alternatyw nie było.
  • Odpowiedz
  • 0
@lhotse89: daj screena z OSM gdzie wybudowałłbyś zgodnie z przepisami kolejną drogę startową.


@cohontes: Proszę bardzo - chociaż nie wiem po co, bo dobrze wiem, że nawet jak zobaczysz na własne oczy, to i tak wykręcisz kota ogonem i zaczniesz wymyślać jakieś "ale"
lhotse89 - > @lhotse89: daj screena z OSM gdzie wybudowałłbyś zgodnie z przepisami ko...

źródło: 161708082

Pobierz
  • Odpowiedz