Wpis z mikrobloga

via Android
  • 0
@151346136 mate, are you sure about that?
Bo wiesz głupio by wyszło, jakbyś uwierzył jakiejś reporterzynie która sobie coś tam gada o teslach stojących na mrozie, bo wie że może powiedzieć co jej się na język nawinie bo Tesla nie ma działu PR który by na to odpowiedział. Taka poważna cyferka, a wierzy we wszystko co napisane w internecie. No kto by pomyślał.

Ostatnio @Rabusek wrzucał relacje typka z Kanady używającego Tesli
  • Odpowiedz
na starosc pewnie kazdy z nas bedzie mial takiego robota w domu


@jmuhha: na starośc pewnie kazdy z nas zostanie przerobiony na karmę dla zwierząt
  • Odpowiedz
@gonzo91: https://pbs.twimg.com/media/GD5sFRoXgAAAv9A?format=jpg&name=medium

podobno jak bateria calkiem zdechnie i nie ma energii zeby sie utrzymywac w temperaturze niezamarzania, nastepuje pernament damage i nie jest to objete gwarancja

takze jedziesz se tesla w zajebistym mrozie, masz po drodze ladowarke, podjezdzasz podladowac, ale ona nie dziala w takiej pizgawie
bateria zdycha do zera, nie ma energii na podgrzanie sie, zamarza, pernament damage

to jest dokladnie sytuacja z twitta

I Tesla sama o tym pisze,
  • Odpowiedz
@gonzo91: Ładnie. Najciekawsza informacja dla mnie z tego filmu to że mają ich już 7 w jednym miejscu z prostymi stanowiskami do testów.
A obok stolik z nowymi bateriami Tesli.
Coś mi się wydaje, że pierwsze 500k sztuk zakupi Tesla, do fabryk.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@151346136 ja nie mówię, o tym że takie sytuacje się nie mogą zdarzyć. Ale czy ta przedstawiona w reportażu jest prawdziwa.
A jeżeli się wydarzyła, to jak wielką skrajność to była.
  • Odpowiedz
A jeżeli się wydarzyła, to jak wielką skrajność to była.


@gonzo91: Kamyczek do kamyczka
Moze powoli, moze pozniej niz myslalem, ale rosnie swiadomosc, ze elektryk nadaje sie do jazdy w kolo komina, czyli jako drugie auto w gospodarstwie domowym

Czekam az do swiadomosci sie przebije, ze EV sa tylko marginalnie bardziej eko od normalnych hybryd chociazby i ze to nie tam nalezy pakowac kapital i srodki publiczne, bo to ma marginalne
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@151346136 lobby paliwowe będzie walczyć o każdego centa, a ev będą się dalej rozwijać, w tym technologia baterii. Myślę, że jeszcze kilka lat i problem z bateriami w ekstremalnym zimnie zostanie rozwiązany czyms innym niż utrzymywaniem temperatury.
Powolutku, dalej jesteśmy na początku drogi.
@abraca to jest pewniaczek, że Optimusy najpierw będą musiały się wykazać w fabrykach Tesli, a potem będą sprzedawane dalej.
  • Odpowiedz
w tym technologia baterii. Myślę, że jeszcze kilka lat i problem z bateriami w ekstremalnym zimnie zostanie rozwiązany czyms innym niż utrzymywaniem temperatury.


@gonzo91: trzymam kciuki, jeszcze wieksza pojemnosc i nizsza cena

jeszcze tylko wzrost o ~50% produkowanej energii elektrycznej i pojemnosci sieci przesylowych i uda sie zaoszczedzic te 4% rocznych emisji CO2
  • Odpowiedz
  • 0
@151346136: Ciekawostka co do produkowanej energii. Elon w wywiadzie podcaście u Lexa Friedmana (z przed kilku miesięcy) , mówi że jest zapraszany na jakieś rozmowy do wielkich koncernów energetycznych. I wszystkim tam mówi, że powinni nawalać nowymi elektrowniami, solarami, wiatrakami ile wlezie. Bo za dwa lata może się okazać że zacznie brakować prądu z uwagi na rozwój technologii, ai, ev i ogólnego zapotrzebowania. I gada, że nikt go nie bierze na
  • Odpowiedz
@gonzo91: Powinni nawalac elektrowniami atomowymi, ale nie ma na to jeszcze wystarczajacej woli politycznej. Lobby weglowodorowe + OZE jest za silne.

Moze Musk by sie zabral za to. Tym by sie faktycznie mogl przyczynic ludzkosci
  • Odpowiedz
czyli jako drugie auto w gospodarstwie domowym


@151346136: No obecnie tak to wygląda (nie znam statystyk ale podejrzewam, że >70% nowych Tesli jest kupowana jako drugie auto, poprawi mnie ktoś, jeśli rzeczywistość jest inna), early adopters praktycznie wszystkiego to zwykle ponadprzeciętnie zamożni ludzie. Nic dziwnego w tym nie ma. Problem dużych mrozów musi po prostu zostać rozwiązany technologicznie, trzeba dać czas. Przede wszystkich chargery powinny być przygotowane nawet na minus 50
  • Odpowiedz