Aktywne Wpisy
Solipsyzm +275
Też macie tego typu wysyp rzeczy z AI na #facebook?
Nie nadążam już nawet tego blokować, wszystkie z tysiącami lajków i komentarzy, chociaż podejrzewam że większość to boty. Mam wrażenie że teoria martwego internetu jest coraz bardziej wiarygodna.
#technologia #fb #ai #sztucznainteligencja
Nie nadążam już nawet tego blokować, wszystkie z tysiącami lajków i komentarzy, chociaż podejrzewam że większość to boty. Mam wrażenie że teoria martwego internetu jest coraz bardziej wiarygodna.
#technologia #fb #ai #sztucznainteligencja
robert5502 +589
A g---o wiedzą o tym w jaki sposob okęcie funkcjonuje i jak gównianie jest zarządzane.
Heathrow - samolot ląduje średnio co 60sekund.
Dubai - co 45sekund
Okęcie - co 6min
Heathrow dziala na praktycznie 100% obrotach, powierzchniowo nie jest dużo większy od Okęcia, ale jest zarządzany przez prywatnego wlasciciela ktorego nie interesują lewe przetargi które mają w firmach budowlanych obsadzonych tlustych kotów gotowych na defraudowanie kasy. Nawet jesli budżet CPK to bedzie 42mld PLN, to jako że jest to p0lska to bedzie 10letnie obsunięcie i 100mld złotych w rezultacie.
Heathrow miesiecznie obsluguje tyle pasażerów co Okęcie przez pół roku.
Wielkosc Heathrow - 12km2
Wielkość Okęcia - 8.5km2
Heathrow jak miało problemy z obslugą towarowo-pasażerską to postawiło na OPTYMALIZACJE swojego dzialania. budowanie infrastruktury podziemnej, unowoczesnienie, komunikacja, komputeryzacja, zatrudnianie itd.
CPK jest najglupszą odpowiedzią na szereg problemów które może kiedyś się pojawią bo nie istnieją w tej chwili.
Tam nie trzeba polityków stawiających znaczek na mapie tylko inżynierów i najtężniejsze mózgi które pozwolą zoptymalizować i rozbudować okęcie tak by CPK powstało wtedy, kiedy nie bedzie innego wyboru.
W modlinie jest lotnisko które ZDYCHA, skoro jest konkflikt towarowo-pasażerski, przekierować wszystkie towarowe samoloty na modlin a hale towarowe Okęcia przekształcić na obsluge pasażerską, komunikacje lub podziemną infrastrukture.
Na okęciu jest masa hal rdzewiejących w ktorych znajdują sie stare złomy ktore tam rdzewieją od lat.
No ale to p0lska wiec każdy ryj przy projekcie tego typu musi się nachapać odpowiednio po same kule a po kilku latach zaczniemy budować lotnisko.
#cpk #lotnictwo #polska #p0lska
Modlin kiepsko przędzie przez nędzną komunikacje, nic tam nie przekierujesz dopóki nie skończą pociągu pasażerskiego i północnej wylotówki z wawy w ciągu S7 (obie inwestycje w toku).
@thorgoth: W sensie: ścieżka podejścia nad Ursynowem to tak poważna sprawa, nie to co ścieżka podejścia nad samym centrum trzeciego największego miasta w Europie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja przypomnę młodszym czytelnikom, bo może nie pamiętają: zakaz lotów nocnych to efekt lobbingu i wieloletnich zagrywek politycznych, które miały pokazać jak bardzo złe jest Okęcie, a jak dobry będzie Radom (a teraz CPK). Żadne krajowe ani międzynarodowe przepisy
@Shewie: Dobra infrastruktura Modlina i Radomia + przerzucenie ruchu cargo/czarterowego/tanich linii na te lotniska. Okęcie zostaje dla ruchu biznesowego i tradycyjnych przewoźników.
Taki scenariusz śni
@michalxd21:
- a możesz przytoczyć, gdzie twierdzę, że O'Leary to jedyny głos rozsądku (albo czy w ogóle warto go słuchać)?
- a możesz przytoczyć,
@Shewie: heathrow jest za m25, a okrecie jest w inner ringu warszawy i nie da sie fizycznie zmienic ani dobudowac torow podejsciowych bo musialby isc przez bardzo zurbanizownae obszary z wiezowcami.
Caly wysryw nie ma sensu. Nawet gdyby byla mowa o przedmiesciach warszawy to warszawa ma wysoka zabudowe, a londyn 2p
@michalxd21: Czytałem słowa O'Learyego. Ale skoro twierdzisz, że wg. mnie jest on głosem rozsądku, to poprosiłem o przytoczenie mojego cytatu. Bo skoro piszesz takie brednie, to musiałem tak napisać, prawda? Czy wymyśliłeś to sobie?
A żeby już cię nie męczyć
@programista15cm: ale czym jest ten "tor podejściowy"? xD Jeżeli mowa o ścieżce podejścia, to uwierz, wieżowce w centrum Warszawy nie
@lhotse89: To i ja przypomnę tutaj wszystkim czytelnikom, że Ihotse jak zwykle manipuluje.
1. Zakaz lotów nocą (lub ograniczenie operacji lotniczych nocą) na tego typu lotniskach (dużych i położnych w mieście lub blisko miasta) to europejski standard - tak jest we Frankfurcie, Heathrow, Paryżu czy
Klasyka, ja piszę, że nie ma przepisów obligujących lotniska do wprowadzania zakazów lotów nocnych. A @waro twierdzi, że piszę o braku takich zakazów w Europie. Ale w sumie dobrze się stało, bo właśnie sam przyznałeś, że można rozwijać ogromny
@programista15cm: Co to znaczy, że "ścieżki podejścia mają się zgadzać"? I czekaj, bo porównujesz do Heathrow - mamy rozumieć, że Okęcie nie może się rozwijać, bo nie da się go rozbudować do największego lotniska Europy obsługującego 80 mln pasażerów rocznie? xD
@thorgoth: patrze ze dzis ostatni startuje o 22.30, a jutro pierwszy o 6.00
https://www.heathrow.com/departures
Na okeciu dzis ostatni startuje o 23.10 i jutro pierwszy