Wpis z mikrobloga

@Radioactiv: Szukaj egzemplarza bez automatycznej klimatyzacji, naprawa kosztuje ok 1500. Szukaj modelu bez M32 (po 2011)

Wersje przed 2010 maja tez wadliwe turbosprezarki ktore pekaja no i masowo pekaja kolektory wydechowe przedzmianowe (1500 zl za pozmianowy kolektor)

Ew. kupujac pozniejsza wersje mozesz trafic na Multiair wiec musisz liczyc sie z awaria modulu ale wg mnie lepiej miec Multiair niz wersje z M32 i wadliwym
  • Odpowiedz
@Radioactiv: @MojHonorToWiernosc
Miałem co prawda 1.9 120, ale skrzynia też była taka sobie ;)
W mocniejszych dieslach oraz benzynach jest skrzynia m32, która jest ogólnie mówiąc nienajlepsza.
Poza tym auto miałem 6 lat, generalnie oprócz pierdół to nic złego się nie działo, z takich problemów to:
- skrzynia
- sprężyny wymieniałem chyba że 2 razy każdą (z tego raz na wakacjach), ale w zawieszeniu na naszych drogach to zawsze
  • Odpowiedz
  • 0
@Radioactiv M32 nie ma się co bać, jej regeneracja+dwumasa wychodzi w podobnej kasie jak sama dwumasa z wymianą do multiair.
Co do kolektora, pęknięty na nic nie wpływa, jedynie jak bierzesz się za mody to wypadało by go wymienić na poliftowy;)
Tjet kocha gaz, ale musi go zainstalować ogarnięty gazownik żeby nie było problemów przy odpalaniu
  • Odpowiedz
@Kaajus: Tam i bez gazu jest problem z odpalaniem rano, one po odpaleniu chodza na bardzo ubogiej mieszance plus jest opozniony zaplon na -12 stopni zeby jak najszybciej nagrzac katalizator. Na szczescie da sie to latwo ogarnac w sofcie
  • Odpowiedz
  • 1
@Radioactiv słuszna droga, tjetów 120 jest więcej i są tansze, a różnica ogranicza się do turbo, które łatwo wymienić na to z 150km i wystroić.
U mnie w Delcie(bliźniak Bravo) po takim zabiegu wyszło 170km na LPG(byłoby ok. 180 gdyby nie seryjny intercooler) i od 3lat taki setup zrobił bez problemów póki co 55k km.

Seryjne wtryski spokojnie wystarczą, za tą kasę lepiej dołożyć intercooler z Bravo 2.0jtd, który pasuje bez
  • Odpowiedz