Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@nomundo: tak a co chodzi? Typowa praktyka. Podpisałeś i to jest wiążące. A tak serio zgłoś reklamację, żądania i podaj konkretne daty i godziny kiedy rozmawiałeś jak powiedzieli Ci -10 zł. Odsłuchają rozmowę. Jeśli nie nagrało to i tak jest dowód w systemie, że rozmowa się odbyła. Wtedy to oni mają kłopot, bo nagrywają i to byłby dowód na "obronę". Trzymam kciuki!
  • Odpowiedz
  • 1
@Justifier6878: w upc nie miałem tv ( nie potrzebowałem za bardzo).
W play mam 165 kanałów (pakiet max). Internet światłowodowy 600.

Ogólnie z tv jestem całkiem zadowolony, sporo kanałów ma możliwość cofania oraz wyboru języka (na czym mi głównie zależało).

Ogólnie co do kwot, to za internet mam teraz niby płacić 45zł (chociaż patrz wyżej: mam 55zł ..), prędkość ta sama co w upc, w upc cena była 59zł z
  • Odpowiedz
@nomundo: w play często jest rabat za łączenie usług (Internet + TV) -10 lub -20 zł, ale nie jest on zapisany w umowie, tylko w regulaminie oferty. Więc byś musiał poszukać w dokumentach, albo trafić na kogoś kompetentnego w BOKu XD
  • Odpowiedz