Wpis z mikrobloga

#!$%@? jak to jest, ze jedna z wiekszych firm telekomunikacyjnych w pl, konkretnie #play ma system informatyczny, ktory nie pozwala na wprowadzenie korekty do dopiero co puszczonej umowy, to raz, a dwa po ~24h od jej anulacji w dalszym ciagu nie mozna sporzadzic nowej, poprawnej, poniewaz system widzi jeszcze poprzednia ##!$%@? #zalesie ##!$%@?
a blad byl w urzadzeniach, z automatu badz nie #!$%@? mi stare urzadzenia dostepowe, kiedy jak byk w ofercie jest wypunktowany nowy model sprzetu grrr
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@AlexR, niestety tutaj nie mamy wglądu do Twojego konta abonenckiego oraz umowy, aby dokładnie odnieść się do szczegółów opisywanej przez Ciebie sprawy. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez czat w aplikacji Play24 lub e-mail: ok@pomocplay.pl Tymi kanałami komunikacji, będziemy mogli konkretnie odnieść się do sedna sprawy.
  • Odpowiedz