Wpis z mikrobloga

@Masuj: posiadacz ST here,
przy szukaniu auta polecam sprawdzić nadkola tył, przednie błotniki, pod dokładkami progów czyli miejsca w których kamienie uszkadzają lakier, ruda lubi się tam zadomowić, usuwałem w tym roku u siebie.
Alternatory lubią się skończyć w randomowych momentach (wymieniony w tym miesiącu), problem z alternatorem objawiał się wywalaniem błędów z d--y o awarii ESP.
Półosie są kolejnym punktem który trzeba sprawdzić, szczególnie jeśli auto było często jeżdzone z wyłączonym ESP (na mokrym biegi 1-2-3 są bezużyteczne)
Wycieki doładowania, wiadomo że węże będą stare więc podczas jazdy próbnej obserwować zegar doładowania (pełny i prawidłowy boost zatrzymuje się przed czerwonym polem), jeśli zegar wjeżdza w czerwone pole oznacza to że auto jest mapowane
Tuleje cylindrów punkt najważniejszy przy szukaniu ST, na zimnym silniku sprawdzić zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego, jeśli zrobi pssst jak przy otwieraniu puszki z napojem, to znaczy ze coś jest już nie tak, dodatkowo trzeba powąchać czy płyn nie śmierdzi spalinami i jaki jest jego kolor (czy nie jest
  • Odpowiedz
@KlapkoDrapki: dzięki za pomoc! Na poważnie będę szukał po nowym roku, po podwyżce ( ͡° ͜ʖ ͡°) pozwolę sobie w razie czego się odezwać z pytaniami Mirku. Choć z tego co widziałem to trochę bida jest, zwłaszcza jeśli chodzi o poliftowe to raptem ze cztery widziałem na Otomoto i olx.
  • Odpowiedz
@ithilcrackk: 193KM to stara jednostka z końcówki lat 90. Jeśli poprzedni właściciel potrafił serwisować ten motor, to bez problemu milion zrobi. Rozrząd na pasku, odma pewnie będzie do zmiany, zajrzeć czy nie ma oleju w świecach i będzie latać.

W trochę nowszej konstrukcji były mityczne pękające tuleje cylindrów XD
  • Odpowiedz