Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Specjalista_Plus: woj. łódzkie, po bojach się dodzwoniłem, natomiast 7 dni oczekiwania na odpowiedź o tym, że zostało utworzone zgłoszenie, to chyba zbyt długo. Trzeba będzie się po kilku latach wynieść, bo tak się nie da korzystać z telefonu.
  • Odpowiedz
  • 0
@Specjalista_Plus: tak będę na wykopie podawał dokładną lokalizację +1

Nr zgłoszenia: C00000001945266, rzekomo już kilka dni temu otrzymaliście informację dot. problemów sieciowych tutaj i nadal nic się nie rozwiązało.
  • Odpowiedz
@Yakooo I udało się coś z tym plusem? Ja też z łódzkiego wschodniego, od ponad 3 dni porażka, internet mobilny leży, terminal też lata na sumie z plusa i od Kilku dni leży
  • Odpowiedz
  • 0
@roman-gont: nie udało się, wysłali mi taki zabawny formularz na maila - żebym odpowiedział na 10 pytań bodajże XDD
Mimo, że jak dzwoniłem, to mówili, że już ten incydent mają zgłoszony - więc nie wiem po co im kolejne te same "ogólne" informację.

Ale powiedziałem, żeby zamknęli, bo szkoda mojego i ich czasu. Po prostu przenoszę się z rodzinką do MobileViking
Yakooo - @roman-gont: nie udało się, wysłali mi taki zabawny formularz na maila - żeb...

źródło: pomoc

Pobierz
  • Odpowiedz