Wpis z mikrobloga

Witajcie.
Mam problem i potrzebuje porady.
Kupiłem panele laminowane wraz z usługą montażu w jednym z popularnych sklepów budowlanych. Ekipa źle ułożyła panele. Bez wchodzenia w szczegóły- panele nie mogą zostać w takim stanie i będą musiałby być zdemontowane. Reklamacja w sklepie oczywiście złożona i jest w trakcie rozpatrywania. My mamy problem bo do końca roku musimy się przeprowadzić. Robota stoi, ekipy czekają bo nie chcemy chodzić i ruszać tych paneli póki reklamacja nie została rozpatrzona.
Pytanie do Was. Czego mogę żądać w takiej sytuacji? Zwrotu pieniędzy za montaż? Zwrotu pieniędzy za panele które zostały docięte i już się nie przydadzą? Nie chcę aby ta sama ekipa demontowała panele i kładła je na nowo, gdyż nie mam już do nich zaufania. Co jeśli przy demontażu "na własną rękę" jakiś panel zostanie uszkodzony? Jakie mam prawa i jakie zobowiązania wobec nas ma sklep który sprzedał nam panele i wybrał "fachowcow"?

Z góry dzięki za konstruktywne odpowiedzi.

#remontujzwykopem #mieszkaniedeweloperskie #panelepodlogowe #kiciochpyta #prawo ##!$%@?
  • 24
@patwoh: pokaż no wariacie o co tam chodzi z tymi panelami, co Ci się znowu nie podoba

Ekipa źle ułożyła panele

Jak Ty wiesz jak się układa dobrze to mogłeś sam sobie ułożyć a nie teraz chłopakom problemy robisz i gitarę zawracasz
z fartem
@Miszcz_Joda: Ja mordko po prostu nie lubię takiej miałkości, bezradności, narzekania które do niczego nie prowadzi i nie rozwiązzuje problemów oraz narracji kompletnie odklejonej od rzeczywistości

My mamy problem bo do końca roku musimy się przeprowadzić. Robota stoi, ekipy czekają bo nie chcemy chodzić i ruszać tych paneli póki reklamacja nie została rozpatrzona.

Nie chcę aby ta sama ekipa demontowała panele i kładła je na nowo, gdyż nie mam już do
  • 2
@Smarek37: właśnie mogly pasować bo w paczce była część paneli "lewych" i część "prawych". Zastanawia mnie tylko w jakim momencie połapali się że coś nie gra...
Nie było mnie przy tym. Spotkałem się z nimi rano, wytłumaczyłem DOKŁADNIE i pokazałem jak mają układać. Po 5h dostaje tel że gotowe i mogę wbijać na odbiór... no i zastałem to co na zdjeciach :(
  • 1
@marcel_pijak: starałem się być opanowany i kulturalnie ogarnąć temat. Powiedziałem tylko że nie podpiszę protokołu odbioru i że panele nie mogą zostać w takim stanie. Tłumaczyli się, że takie były panele w paczce i układali po kolei.
Czy się przyznali? Nie stwierdzili że robota jest źle wykonana albo że coś nie gra. Nie przeprosili.
Jestem w trakcie odwoływania się od decyzji montera. Jutro mam rozmowę z kierowniczą działu usług sklepu który
@patwoh: gwarancję na pewno uznają bo jest #!$%@? fest. Jak nie to powiedz ze wrzucisz zdjęcia na profil firmowy w Google i niech inny podziwiają.

Raczej i tak zaproponują że to poprawią ale negocjuje obniżenie ceny czy coś jako rekompensata
@patwoh: Wydaje mi się, że musisz tak naprawdę czekać na rozpatrzenie reklamacji, a dodatkowo na sprzedawcy wywierać presję o pilne zajęcie się tematem. W zależności od odpowiedzi, wyznaczasz konkretny termin realizacji, bo w przeciwnym razie podejmiesz odpowiednie kroki. Masz do dyspozycji przede wszystkim rzecznika konsumentów i możesz powoływać się na niewywiązanie się z umowy oraz odpowiednie z tym roszczenia.

Generalnie mój brat stoi przed zakupem i montażem takiej podłogi, gdzie tak