Aktywne Wpisy
kodecss +72
#zalesie
Ja #!$%@? moja rozowa namówiła mnie na wspolne "odrobaczanie" - tak bez pryczyny. Bo pewnie kazdy ma robaki i kazdy powinien raz na x lat to robic, profilaktycznie.
Wziałem jakas wielka tabletke jakby ja kupila w zoologicznym dla psa.
Zaraz mi #!$%@? brzuch i dupe
Ja #!$%@? moja rozowa namówiła mnie na wspolne "odrobaczanie" - tak bez pryczyny. Bo pewnie kazdy ma robaki i kazdy powinien raz na x lat to robic, profilaktycznie.
Wziałem jakas wielka tabletke jakby ja kupila w zoologicznym dla psa.
Zaraz mi #!$%@? brzuch i dupe
enten +754
Jestem tak stary, że pamiętam jak na to mówiło się budowa, zamiast inwestycja.
#nieruchomosci #gimbynieznajo #ciekawostki
#nieruchomosci #gimbynieznajo #ciekawostki
Ja mam do pracy 8 km i średnio jadę 48 km/h, sznur aut. 110 km to cały tydzień jazdy do pracy. Raz na tydzień zakupy z darmową ładowarką pod sklepem. Każdemu wg potrzeb.
Dopóki zasięg przeciętnego elektryka nie przekroczy na jednym ładowaniu 1000 km, to nie będzie alternatywa dla diesla na trasy. Ale do jazdy po mieście, zamiast benzyny palącej 8-11 litrów?
PS. Mam diesla z 2004 r. i w pełni popieram czysty transport, tylko nie tak szeroko, jak w Warszawie. Ściśłe rynki miast powinny być wolne od wszelkich aut. Co najwyżej wjazd dla hybryd/elektryków taxi i dostaw. Nikt mnie do wyboru auta nie zmusza.
#samochody #samochodyelektryczne #motoryzacja
@PiotrFr:
Napisałem w komentarzu powyżej.
@PiotrFr:
Mam nieco starszą wersję tego modelu (choć z tej samej generacji), z mocniejszym silnikiem i przede wszystkim dużo lżejszą, bo w papierach waży 840 kg, a nie 915. Według specyfikacji spalanie w ruchu pozamiejskim to 3,7 litra, w mieście 4,5 litra na setkę i jest to jak najbardziej do osiągnięcia w rzeczywistości.
Gdzie ten postęp w technice?
@Zarzutkkake: no tak, jeśli nie masz prywatnego odrzutowca, nie możesz kryty... aa, zarzutka w nicku. Miłego dzionka ( ͡° ᴥ ͡°)
I na tym kończą się zalety ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dokładnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To musisz poczekać, bo papiery mam w domu, a w robocie teraz jestem.
Napisałem wyraźnie, że to mikrohybryda. Czyli ta miękka, smart hybrid, czy jak to tam. Bateryjka 3000 mAh pod fotelem kierowcy, auto samo na prądzie nie jeździ. Marketingowy bzdet i
@adwersarz:
W tym, że ten 1.3 turbo zapewne ma tyle samo albo i więcej mocy od tego 20-letniego 2,5 litra i może spalić znacznie mniej jeśli się postarać.
Tylko sztuka dla sztuki
Robaczki ja siedzę w mechanice i diagnostyce samochodzików
Widzę z czego i w jakiej jakości są zbudowane
I z czym ludzie mają problem przy jakich przebiegach
Insignia 1.6t wcale nie katowana w automacie po Toruniu poniżej 14 nie schodziła
W dyszlach na 1-2 generacji cr lejące wtryski zaniżają na komputerze pokładowym spalanie
@adwersarz:
Aha, a który to niby wolnossący silnik benzynowy o pojemności 2,5 litra do roku 2003 ma 210 KM? Bo najmocniejszy jaki przychodzi mi do głowy, czyli Busso, ma 192. A zejście Busso w mieście ze spalaniem poniżej 15 litrów to jest spora sztuka, 10 litrów jest zupełnie nieosiągalne.
Przecież to jest już w trakcie, do 2030 roku muszą się wyrobić, otwarcie o tym mówią, nikt tego nie ukrywa, wszystko jest zupełnie jawne, serio ja można tego nie widzieć: https://rumble.com/v3kryla-jak-skutecznie-odwrci-uwag-od-rzeczy-waniejszych.html
@kubson93: Te przepisy to jest bicie na alarm dla producentów samochodów. NIemieckie i francuskie koncerny od lat nie potrafią wyprodukować porządnego auta elektrycznego. Zawsze jakieś dziwadło robione na kolanie. W tym czasie powstała Tesla i armia chińskich producentów, którzy ją gonią kiedy Europa siedzi