Wpis z mikrobloga

@ilduce999: Może dobrze, że Cię rozłączyło, bo tylko straciłbyś czas. Infolinia Orange w niczym Ci nie pomoże, tak samo jak pracownicy punktów stacjonarnych. We flexie musisz wszystko załatwiać przez chat w aplikacji.
  • Odpowiedz
  • 2
@ilduce999 Generalnie numery 801 zawsze są premium. Ale widzę, że na stronie Orange jest wzmianka o "Połączenie bezpłatne dla klientów Orange.", więc faktycznie - tak na logikę - nie powinno to naliczać dodatkowych opłat również w Orange Flex.

Na Twoim miejscu składałbym od razu reklamację. Niech poprawią to przy obliczaniu kosztu połączenia po swojej stronie, bo sam tego nie naprawisz, ani pieniędzy "po cichu" nie odzyskasz.

Porównałbym też jeszcze regulaminy taryfy Orange
  • Odpowiedz
  • 1
@opiwrk Rozłączyło go pewnie, bo "dobił" opłatą do jakiegoś limitu (w zwykłej ofercie na kartę byłyby to okolice stanu 0,00 zł na saldzie głównym, nie wiem, jak dokładnie to wygląda w Orange Flex).
  • Odpowiedz