Wpis z mikrobloga

Tak jeszcze na fali wczorajszego hejtu na GTA VI, mam dzisiaj pytanie na serio - podobała Wam się fabuła piątki?

Ja pamiętam, że zagrałam jakoś chyba 2016 rok, przeszłam i zapomniałam, nic mnie nie porwało w nitce fabularnej. Wróciłam kilka lat później, nie doszłam nawet do momentu jak Michael spotyka Franklina przy kradzieży auta z Jego posesji.

Czyli u mnie - totalnie na nie. Jak u Was?

#gtav #gta6 #gta #gry #ankieta

Podobała się Wam fabuła GTA V?

  • TAK 45.6% (897)
  • NIE 32.1% (632)
  • NIE WIEM 22.2% (437)

Oddanych głosów: 1966

  • 74
jak chcesz symulator zlomiarza to idz grac w crapy bethesdy

Bethesda akurat ma do dupy system zbieractwa. Ale jakbyś mógł tymi śmieciami ulepszać samochód? Albo zbierać unikalny ubiór? Jakieś pasy z miejscem na ammo zwiększające jej ilość? Jakby postać musiała żreć i pić to już w ogóle rewolucja w rozgrywce bo nie mógłbyś łazić bez celu po świecie całymi dniami i nocami jak teraz.
Nie mówiąc o wyposażeniu swojej bazy w jakieś
@tos-1_buratino: ale po co zasmiecac gry takimi glupimi czynnosciami? przez takie zbieractwo immersive simy sa dla mnie niegrywalne. w immersive simach wiecej czasu zajmuje zbieranie smieci niz walka (ktora zwykle i tak jest slaba).

nie kazda gra potrzebuje robienia zmudnych chore'ow zeby dostawac jakies durne bonusy "+10% do obrazen od kwasu dla demonow gdy kucasz". idz sobie graj w jakies smieciowe komorkowe gry gdzie sie grinduje ten sam content zeby wypadl
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@SmugglerFan:
Nie mówię crapie na komórki. Mówię głównie na podstawie Project Zomboid który jest jedną z najlepszych gierek w jakie grałem. I tam nie masz żadnego +10% do jakiegoś gówna. Jak znasz mechanikę to podkładasz ogień i palisz pół dzielnicy bez ŻADNEJ broni ( ͡° ͜ʖ ͡°)

GTA nie może być takie same. Ale niektóre elementy są zajebiste, np. gdy chcesz pojechać gdzieś dalej coś zrobić to
gdy chcesz pojechać gdzieś dalej coś zrobić to MUSISZ załadować furę żarciem, amunicją i bronią


@tos-1_buratino: nie chce zbierac jedzenia w gta. wtf.

Najlepiej też znaleźć tymczasową melinę. W GTA to by robiło fabułę bez konieczności skryptowania.


@tos-1_buratino: ?? ale ja chce skrypty w gta

Do tego małe studio w Project Zomboid robi system tysięcy NPC w grze, każdy z własną historią powiązaną ze światem i losowymi questami.

nie chce
Do tego małe studio w Project Zomboid robi system tysięcy NPC w grze, każdy z własną historią powiązaną ze światem i losowymi questami.


@tos-1_buratino: btw mozesz zalinkowac jakies cutscenki albo inny material ktore pokazuje tych npcow? porownajmy fizyke wlosow w project zomboid vs gta vi
@SmugglerFan:
Project Zomboid jest jeszcze w trakcie rozwoju dlatego napisałem "robi" bo ten system wejdzie dopiero w kolejnych patchach i jest zajebiście trudny w implementacji. To jest coś podobnego do RimWorld którego podstawą jest to, że każda postać ma swoje motywy, wiele charakterystyk, i cały świat będzie wypełniony takimi losowymi NPC. To jest pisanie w zasadzie nowej gry w istniejącej grze i tzw. Święty Gral gier sandboxowych których świat jest jałowy
@tos-1_buratino: ale po co ci jakies motywy i wiele charakterystyk npcow? co to niby doda grze? w watchdogs mozesz wyciagnac telefon i widzisz opisy npcow. co to niby daje?

sam zauwazyles ze gta to inna gra niz rimworld czy project zomboid wiec czemu chcesz by sie mial upodabniac do tych gier skoro to nie ma sensu?

zreszta gta 3 nie mial takich mechanik jak np. daggerfall wiec czemu mowisz ze inne
@SmugglerFan:
Wszystko się rozwija. Gry nie muszą cały czas siedzieć w jednej konwencji, szczególnie gdy wszystko inne zaczyna ją doganiać. Forza czy NFS mają otwarte światy i nie musisz odpalać GTA aby się powłóczyć w jakichś fajnych miejscach samochodem. Dodatkowo tam masz licencjonowane auta i lepszy model jazdy. Gierki akcji, jakieś TPP mają coraz większe i bogatsze lokacje. Ostatnie Uncharted czy inne Assasins Creed. I bardziej dopracowaną kontrolę nad postacią. RPG