Jak to w końcu jest z tymi markami premium? Opłaca się czy nie? Mam zamówioną nową Hondę Civic z salonu (170k), ale w tej cenie lub niewiele więcej mógłbym mieć typową 3 letnią markę premium (rozglądałem się za BMW 3 G20, Volvo S60, Audi A5, Lexus ES).
@whoru mam civica X’a i jest mega różnica co do jakości w porównaniu do starych wersji. Super się jedzie, turbo robi swoje. Jedyne co robiłem to klocki i jeden drazek był do wymiany, poza tym nic. Tez myslalem o bmw ale nie chce mi się płacić krocie za serwis a nie oszukujmy się przy kilkuletnim aucie premium już mogą sie pojawiać rzeczy do roboty. Tez np serwis olejowy w bmw zalecany jest
@Pandillero land rover, Porsche, jaguar (nie wiem w sumie co tu robi) to marki premium, Maserati, maybach, Bentley to marki super premium, coś prawie jak egzotyki
Zresztą... Chcesz mi wmówić że takie auto jak a8 nie jest premium? XD
@whoru bierz nowe i przedłuż gwarancję na ile pozwalają. Kupisz sobie premium i jak pechowo trafisz to akurat się władujesz na naprawy. Mam auto marki uważanej za premium z końca 2020 roku, co do samej jazdy i bezawaryjności nie mogę narzekać ale zrobione dopiero 60kkm z górką a serwis na przeglądach sam zdiagnozował już i wynienił: - DPF i EGR (praktycznie bez objawów, czasem potrafił delikatnie szarpnąć) - turbo (podobno puszczała olej)
@whoru: Żeby jeszcze te premium były jakoś lepiej wykonane a dzisiaj premium od reszty różni się tym, że masz #!$%@? pełno niepotrzebnych gadżetów. Dzisiaj większość marek oferuje jakiś model ze średniej półki który jakością wykonania nie odstaje od premium. Więc jeśli chcesz kupić premium licząc na lepszą jakość to sobie odpuść. Jak dla szpanu do spoko.
@whoru: 3-letnie auto może mieć już przejechane 150 - 250 tys. km. Jeśli auto było serwisowane w trybie Long Life (wymiana oleju co 20-30 tys. km), możliwe, że kolejnych 150 - 250 tys. km bezawaryjnie już nie zrobi.
@Gigamesh: To nie wiek a przebieg się liczy. Ja po 3 latach mam ledwo 40k km. Większe rzeczy do naprawy pojawiają się minimum po 60k a pewnie i bliżej 90k. Oczywiście wszystko zależy od modelu jak i danej sztuki.
@albadorap: zgadzam się z Twoją wypowiedzią poza Maseratti - poprzegladaj zagraniczne fora i fora poświęcone motoryzacji, albo testy Douga Dmemuro na YT, poza Polską właściwie każdy się śmieje z tej marki, że to przecenione, ładnie wyglądające, totalnie plastikowe gówno z technologią sprzed 20 lat. Więc ultra premium bym tego nie nazwał.
@Karol1337: Podobno jakość w aktualnych autach Maseratti się mocno poprawiła. Nie jestem ich fanem, ale ta marka nadal jest pozycjonowana jako "luksusowa", coś ponad premium. Niewielka ich ilość na ulicach tylko potęguje efekt unikatu, czegoś specjalnego.
#samochody #leasing #motoryzacja
Jeśli auto to
Audi to nie jest marka premium
Hmm audi s8/A8/sq8/a7/rs7/RS6/A6 R8
To są auta typu Honda Civic czy inne mondeo twoim zdaniem? XD
@whoru: nawet nie chodzi o premium, ale chlopie - to auto jest 2 segmenty wyzej.
Realnie to zalezy ile jezdzisz. Jak robisz co weekend trasy, to taki lexus bedzie gamechangerem w Twoim zyciu
Zresztą... Chcesz mi wmówić że takie auto jak a8 nie jest premium? XD
nie, to nie są auta typu Honda Civic czy Mondeo, bo to są auta z innego segmentu.
Czyli ford mondeo i audi A4/A6 to auta z jakiego innego segmentu?
- DPF i EGR (praktycznie bez objawów, czasem potrafił delikatnie szarpnąć)
- turbo (podobno puszczała olej)
@kukold ziew, auto traci 30%, ten mit jest nadal żywy wśród Januszy?
@BetonowePlacki: Lap plusa :D