@zdrajczyciel: nieprawda. Dałeś sobie wmówić takie rzeczy, a wyjaśnione są powyżej. To bardziej kwestia prawna i sprytnego dostosowania się pod przepisy, nawet jeśli produkt nie spełnia wymagań w praktyce. UM Krakowa to jest jakiś korupcyjny dramat, na wielu polach.
Po drugie te auta nowe teraz to hybrydy i po centrum mogą cisnąć na elektryku.
@zdrajczyciel: łądnie cię tu orają, więc tylko nadmienię - że po tym zdaniu widać że #!$%@? tam wiesz (pozdrawia właściciel nowej 3l "hybrydy" która nie przejedzie na elektryce ani 1km)
@Nighthuntero Bardziej chodzi o to, żeby Polska przestała być Indiami Europy i bić rekordy świata pod katem zanieczyszczenia powietrza w miastach. Miasta wprowadzają takie regulacje we własnym interesie, a nie dobroczynnie dla Afrykanów.
@dominowiak: no tak, trzeba podać absurdalny przykład, bo inaczej nie ma się żadnego argumentu. Lupo ma katalizator oraz ma silnik z turbosprężarką przez co nie ma problemów z brakiem tlenu i wynikającym z tego niedopalaniem paliwa. To, że coś nie powstało w ciągu paru ostatnich lat, nie oznacza, że nie może być to ekologiczne. Obecne prawo premiuje samochody o wysokiej masie. Stąd też bierze się tak duża popularność SUVów wśród producentów
a może lupię widzieć pianę na ustach biedaków i pseudowolnościowców ( ͡º͜ʖ͡º)?
@zdrajczyciel: mi się wydaje że lubisz po prostu robić z siebie głupka, ale nie będę jakoś specjalnie przekonywać - możemy pozostać przy swoich wersjach ( ͡º͜ʖ͡º)
@Kupamilosci wielki znawca motoryzacji twoja mać, a nie odróżnia tematyki emisji spalin od spalania paliwa. Niech nowy rząd zrobi coś z edukacją, bo przez upadek szkolnictwa w ostatnich 20 latach wyrosły takie dzbany, że można ręce załamać.
@zdrajczyciel: ja mam wywalone, bo z dużego miasta wyjechałem już kilka lat temu. Ale bawi mnie cieszenie z dość głupkowatych regulacji i pisanie o ekologii, z która to nie ma absolutnie nic wspólnego. Liczę na kolejne pomysły jak w Londynie gdzie bogacz tez będzie musiał zapłacić i to sowicie, żeby do miasta w ogóle wjechać. Ogółem to ograniczenie ruchu pojazdów w miastach uważam za pozytywne. Tylko niedemokratyczne wprowadzanie durnych zakazów i
Szuria nie kuma, że chodzi o to co się spala w pierwszej kolejności. Po drugie te auta nowe teraz to hybrydy i po centrum mogą cisnąć na elektryku. A Lupo będzie palić i smrodzić.
@zdrajczyciel: a teraz dawaj wytłumacz jak to sie stało że w 2020 podczas peaku lockdownu covidowego i praktycznie zerowego ruchu samochodow + stopowaniu przemyslu jakosc powietrze nieznacznie sie poprawila - w zaleznosci od badan o jakies kilka
Szuria nie kuma, że chodzi o to co się spala w pierwszej kolejności.
@zdrajczyciel: szuria kuma i doskonale rozumie, że tak naprawdę nie chodzi o środowisko jeżeli bierzesz tylko ten jeden element pod uwagę, a nie np.
- zużycie surowców na robienie nowych aut zamiast utrzymywanie tych, które już istnieją - spalanie paliw kopalnianych - koszty związanie z bateriami w hybrydach i elektrykach od wydobycia surowców przez produkcję i serwis a
Chuop co od miesiąca robi pompki i się podciąga i czuje się szeroki jak An-225 Mrija, ale w sumie w lustrze nie widać żadnych zmian. Pewnie zła dieta i słabe geny. Ale ja nie przegryw. Ja się łatwo nie poddam ( ͡°͜ʖ͡°)
@zdrajczyciel: nieprawda. Dałeś sobie wmówić takie rzeczy, a wyjaśnione są powyżej. To bardziej kwestia prawna i sprytnego dostosowania się pod przepisy, nawet jeśli produkt nie spełnia wymagań w praktyce. UM Krakowa to jest jakiś korupcyjny dramat, na wielu polach.
@zdrajczyciel: łądnie cię tu orają, więc tylko nadmienię - że po tym zdaniu widać że #!$%@? tam wiesz (pozdrawia właściciel nowej 3l "hybrydy" która nie przejedzie na elektryce ani 1km)
Lupo ma katalizator oraz ma silnik z turbosprężarką przez co nie ma problemów z brakiem tlenu i wynikającym z tego niedopalaniem paliwa. To, że coś nie powstało w ciągu paru ostatnich lat, nie oznacza, że nie może być to ekologiczne.
Obecne prawo premiuje samochody o wysokiej masie. Stąd też bierze się tak duża popularność SUVów wśród producentów
@zdrajczyciel: to jak wielkim problemem są samochody pokazała pandemia, ruch spadł znacznie, a syf na odczytach jak był tak był
@zdrajczyciel: mi się wydaje że lubisz po prostu robić z siebie głupka, ale nie będę jakoś specjalnie przekonywać - możemy pozostać przy swoich wersjach ( ͡º ͜ʖ͡º)
@WpiszSwojLogin: Ale jeśli policzyć czas pracy silnika czy ilość spalonego paliwa?
@zdrajczyciel: a teraz dawaj wytłumacz jak to sie stało że w 2020 podczas peaku lockdownu covidowego i praktycznie zerowego ruchu samochodow + stopowaniu przemyslu jakosc powietrze nieznacznie sie poprawila - w zaleznosci od badan o jakies kilka
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Europejski_standard_emisji_spalin
@zdrajczyciel: szuria kuma i doskonale rozumie, że tak naprawdę nie chodzi o środowisko jeżeli bierzesz tylko ten jeden element pod uwagę, a nie np.
- zużycie surowców na robienie nowych aut zamiast utrzymywanie tych, które już istnieją
- spalanie paliw kopalnianych
- koszty związanie z bateriami w hybrydach i elektrykach od wydobycia surowców przez produkcję i serwis a