Aktywne Wpisy
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Werchm96new +4
#hotelparadise otwieram nitkę na taką zabawę. (Sami sobie musicie to szybko zrobić). Wypisujemy od 1 do 9 (allstars też) edycji po kolei, pierwsze osoby z danej edycji, które przychodzą Wam na myśl. Ja zacznę:
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
1. Remiziak
2. Ata
3. Ola
4. Klapessa
Dlaczego dostalem skierowanie? No bo mam po prostu krzywa przegrode nosową. Laryngolożka nie do przegadania w tej sprawie, warto zrobic bo tak, nawet jak nie mam problemow z oddychaniem. Wielekrotnie nudzila na ten temat( regularne wizyty bo miałem bakterie w gardle) i w koncu mowie no dobra dawac to skierowanie ide pod noz xd
Ale ojciec mial prostowana przegrode w wieku 50 lat, gowno mu to dało. Jak chrapal zajebiscie tak teraz podobno jeszcze bardziej xDD Pozniej sie okazalo ze ma bezdech senny. Czyli jak widac z prosta przegrodą tez mozna miec problemy xd
Dodatkowo jak czytam to wg. statystyk wiekszosc operacji prostowania tak naprawde nic nie zmienia. Jedynie w przypadkach jak ktos mial zajebiscie zatkany nos, to wtedy serio udrażnia.
Więc czy jest sens pojscia w moim przypadku? I niepotrzebnie ryzykowac ze bede jednym na tysiac i mi cos spierdziela zamiast naprawic?
#medycyna #nfz #przegrodanosowa #zdrowie #laryngologia #lekarz #septoplastyka