Wpis z mikrobloga

LUXMED #luxmed
Jak to jest, że mam skierowanie na usg jamy brzusznej, pani na recepcji mówi,ze nie ma wolnych terminów najbliższy miesiąc, a moja koleżanka na swoim koncie ma widoczne wolne terminy, u mnie na aplikacji i stronie zero. Czy jestem u nich w systemie jako człowiek 2 kategorii, czy za często korzystam z ich usług przez co za mało na mnie zarabiają i ograniczaja w ten sposób usługi? #pytanie #wroclaw
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@oksit: a koleżanka może jest w ciąży? A na poważnie, to wygarnij im to. Może koleżance sprawiedliwie zabiorą też terminy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@oksit: Możliwe, że koleżanka ma wykupiony wyższy pakiet od Ciebie i dlatego ma więcej terminów do wybrania. Nie wiem jak dokładnie jest w LuxMedzie, ale wiem, że w Enel-Medzie takie coś praktykują i jak się ma szerszy pakiet to tym samym więcej udogodnień.
  • Odpowiedz
@oksit to jest chyba "normalne" w ich systemie. Czasem pomaga jak za starych czasów iść do pani z "okienka" i ona znajduje termin ,albo dzwonienie na glupią infolinię i godzinne słuchanie melodyjki. Zrobili sobie jakiś algorytm chyba "dla mało opłacalnych" pacjentów. Najlepiej jak kiedyś chciałem się umówić do optometrysty. Nie dość ,że był jeden rzadko dostępny to jeszcze na koniec i tak odwoływał wizyty ( ͡~ ͜ʖ ͡°
  • Odpowiedz
@oksit: Każdy klient ma określony limit wizyt na usługi w miesiącu - jeżeli ludzie z Twojego korpo korzystają na potęgę, a od koleżanki nie, to ona będzie mieć terminy, a Ty nie...
  • Odpowiedz
@oksit: To całkiem możliwe, że skoro tak często korzystasz to wykorzystałeś pulę wizyt u lekarzy i specjalistów stąd koleżanka ma więcej możliwości wyboru. Dzwoń na infolinię, przedstaw sytuację. Z pewnością Ci wytłumaczą jak to działa ;)
  • Odpowiedz
@oksit: trzeba dzwonić i zaraz znajdą termin. U mnie nie było w ogóle terminów na 3 mies. do przodu. W ten sam dzień dostałem terminy prawie od ręki.
  • Odpowiedz
@oksit: na pewno w umowie między Twoim pracodawcą a luxmedem jest zapisany jakiś standard jakości tzn jaki jest maksymalny czas oczekiwania na daną wizytę/usługę. Ustal to z kadrami i powołaj się na to na infolinii. W sytuacji braku możliwości spełnienia standardu, mogą Cię skierować do placówki partnerskiej lub ostatecznie zwrócić koszt prywatnej wizyty gdzieś "na mieście".
  • Odpowiedz
@oksit Luxmed od dłuższego czasu leci w ciula. Ja od roku po prostu idę prywatnie, biorę fakturę i korzystam ze Swobody Leczenia. I tak też polecam robic
  • Odpowiedz