Wpis z mikrobloga

Między pierwszym zwiastunem gier od Rockstar a premierą pierwszej gry średnio upłynęło 437 dni, przy czym trend jest rosnący, więc uwzględniając to trzeba nastawiać się nie na koniec 2024, a na początek 2026 roku. I ja wiem, zeznania inwestorskie raczej by sugerowały 2025, ale zawsze po drodze coś pewnie pójdzie nie tak, a premiera na PC często była kilka miesięcy po premierze na konsole, to taki najbardziej realny termin to do końca roku 2025 xd


#gry #gta #gtav #playstation #pcmasterrace #gtavi #gta6
Pobierz iErdo - Między pierwszym zwiastunem gier od Rockstar a premierą pierwszej gry średnio...
źródło: Screenshot 2023-11-09 131629
  • 48
@Rooofie : Piszesz, że spiracisz dlatego, że Rockstar i Take Two 'plują w ryj', jakby to miało jakkolwiek tłumaczyć piracenie nowego GTA.

Tym bardziej kiedy to nie będzie jakościowo jak GTA Trilogy albo RDR z zeszłego miesiąca, tylko pełnoprawna nowa część na której produkcję poszło pewnie 3x więcej pieniędzy niż na jakąkolwiek inną grę w historii - dlaczego ktokolwiek miałby to piracić?
@Rooofie : Rozumiem koncepcję, ale wydaje mi się, że to nie w ten sposób działa.

GTA V jest dojone przez tryb Online, a nie dlatego że ludzie ciągle grają w fabułę. Dlatego jeśli VI sprzedałoby się słabiej niż oczekiwali (zakładając że teraz też tryb online wystartuje z opóźnieniem) to księgowi z Take Two mogliby dość do odwrotnego wniosku niż Ty - po co robić porządny tryb fabularny skoro gracze nie lgną do
Niezłe usprawiedliwianie piractwa przed samym sobą xD *'Ukradnę' bo na to zasłużyli* xD


@Beeercik: Ale nikt nic nie mówił o piractwie. Niewspieranie finansowe =/= piracenie. Tym bardziej tu niczego nie usprawiedliwiam bo to nie o tym wątek, to ty zacząłeś ten temat, nie ja.

Widać że już "przewidujesz" w swojej głowie to co mam za chwilę powiedzieć, więc zapomnij że będę próbować się angażować w jakikolwiek argument skoro ewidentnie pokazujesz że
Zdajesz sobie sprawę jak dużo kopii musieliby sprzedać w 24h, żeby zarobić 2 miliardy? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Beeercik: jakieś 33 miliony, GTA V obecnie sprzedało się już w liczbie ok. 110 milionów. To wcale nie tak nierealne, i ja się pewnie do tego dołożę xd
@Rooofie: a jak pluli na ryj jak można spytać

żeby zmniejszyć sprzedaż i zachęcić ich do produkcji GTA 7 szybciej niż 2040 po całkowitym wydojeniu 6.


Rekin biznesu to z Ciebie nie będzie xD Rozumiem, że mieli porzucić w pełni sprawny produkt i na nim zarabiać dla wyższych celów, tak? Bo to że gra się sprzedaje, to się na niej zarabia xD
jakieś 33 miliony


@iErdo: Bardziej właśnie około 50 milionów bo przecież twórca nie zbiera całości z $69 ceny gry, tylko pewnie w granicach $40-45 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamiętaj o opłatach, podatkach, zysku sklepu stacjonarnego, zysku sklepu cyfrowego etc.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

widać, że już "przewidujesz"


@supra107

Nie, po prostu nie kumam czemu konkretnie miałby służyć bunt polegający na niekupowaniu GTA 6.
@iErdo: nie zapomnij buzi wytrzeć jak skończysz robić loda zelnikowi pod biurkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) rockstar to nie tylko GTA i RDR, mają tyle marek, które zabili przez online, że mogli by robić te sprzedaże 33 mln kopii przy każdej ich grze jakby skupili się na ich produkcji a nie na dojeniu V od 10 lat.
@Beeercik: Jeszcze chwila i ludzie będą na mnie pisać donosy na policję bo będą się domyślać że coś zrobiłem ¯\_(ツ)_/¯

Na pocieszenie mogę tylko powiedzieć że rozmiar kolejnego GTA mnie zdemotywuje. Mam na Epicu darmowe GTA V i nie chce mi się go instalować ze względu na to ile waży, a jest to koszerna legalna kopia. To co dopiero mówić o kolejnej odsłonie.

Ale jak już znasz mnie lepiej niż ja
@supra107 ja #!$%@?, ale argument z dupy xD Tyle, że development gier się zmienił jak #!$%@? i ta grafika totalnie nie ma sensu xD

Te dwie gry sprzedały się lepiej, jak wszystkie powyżej, i co teraz?

GTA Vice City zostało zrobione przez ok. 50 osobowy zespół w jakieś 18 miesięcy, nad GTA V pracował zespół ponad 1000 osób przez jakieś 4-5 lat

Kiedyś grafik był w stanie ogarnąć animację postaci, modelowanie terenu,
nie zapomnij buzi wytrzeć jak skończysz robić loda zelnikowi pod biurkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) rockstar to nie tylko GTA i RDR, mają tyle marek, które zabili przez online, że mogli by robić te sprzedaże 33 mln kopii przy każdej ich grze jakby skupili się na ich produkcji a nie na dojeniu V od 10 lat.


@Rooofie: no i popatrz, poszli na jakość a nie ilość i
@iErdo : Nie ma problemu, ale znając życie w mediach będzie podawany sam przychód w 24h, a nie dochód, więc tego nie rozstrzygniemy.
Bo przychodu to pewnie osiągną 2mld w 24h ( ͡° ͜ʖ ͡°)

No chyba, że założymy się o samą liczbę sprzedanych kopii w 24h ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@iErdo: po pierwsze, ty chyba zapominasz, że rockstar zatrudnia 6 tysiecy osób, które pracują nad jedną grą. To chyba oczywiste, że mają możliwości na dodawanie takich szczegółów jakie inne studio nigdy mieć nie będzie. Dla porównania Cyberpunk to ok. tysiąc osób. Po drugie, nie dociera do twojego mózgu to, że mając taki potencjał jebią się z V i remasterami od 10 lat i o to mam największy ból dupy? Rozumiem ich
Stawiam śmiało na 33 miliony egzemplarzy


@iErdo: Przy założeniu, że VI na start wyjdzie tylko na konsole, bez PC, tak? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli tak to zakład przyjęty, ja stawiam na nieznacznie mniej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mając taki potencjał jebią się z V i remasterami od 10 lat

No i co z tego, że się jebią co Cię to boli, że to trwa, jak się przysrałeś, CP też powinien się #!$%@?ć jeszcze z rok, aby dopracować bugi a jak sam później mówisz mieli aż tak duży zespół, który jak widać nie podołał (chociaż tam i poszło o zarządzanie i zmiany koncepcji, więc może argument z dupy z mojej
@iErdo: Gdyby nie mieli zapału na jakieś niesamowite produkcje to spokojnie dawaliby radę z cyklicznym wydawaniem kolejnych gier, ale jak musieli spędzić nad RDR2 8 lat żeby dopracować najmniejsze detale no to problem już leży w tym jakie produkty firma chce wydawać. A tu już się pojawia taki problem że jak przez 8 lat pracowali nad tą jedną grą aby ją dopracować, to potem muszą spędzić jeszcze więcej czasu nad produkcją