Wpis z mikrobloga

18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@kiedys_bede_wygrywem stary nie jestem lekarzem ale jakbym miał stawiać to wyszło ci trzecie jajo(przepuklina) daj se spokój z gym póki tego nie ogarniesz bo tylko syfu narobisz.Zmień lekarza i może uderz do fizjo albo innego lekarza który zajmuje się sportowcami.Ja naderwałem więzadła krzyżowe a doktorek na szpitalu powiedział że stłuczenie, udałem się do fizjo to od ręki stwierdził że naderwanie a USG tylko to potwierdziło.Polska służba zdrowia w 90% to kpina i
@kiedys_bede_wygrywem: No #!$%@? wie, pasuje żeby to jakiś profesjonalista zbadał, a nie konował. Są przepukliny które nie wymagają NAGŁEGO zabiegu i można nawet z nimi lekko trenować, ale są takie które wymagają zabiegu na cito - to musi stwierdzić lekarz. Mi to wygląda na przepukline, a nie zerwany mięsień, ja bym łaził po lekarzach aż do skutku, bo to nie jest normalne.

Ew. zrób tak. Pojedź wieczorem na pogotowie/do szpitala na
@Saprofit: to jest zdjęcie poglądowe z neta, nie moje ale u mnie tak wygląda 1:1 właśnie że prawa połowa wzgórka łonowego miała takie wybrzuszenie które się uwydatniało podczas napinania mięśni brzucha czy coś np kichanie czy bycie na kiblu albo siłownia, dzięki za info odnośnie powstawania tej przepukliny bo nawet nie wiedziałem że jest to typowe
@kiedys_bede_wygrywem wygląda zewnętrznie na typowa przepuklinę pachwinową, ale żeby to potwierdzić powinieneś udać się najlepiej do chirurga, który sam na podstawie USG to oceni.

Czy podczas leżenia na plecach wybrzuszenie się chowa?
@jalop: byłem u chirurga, nie zlecił USG tylko musiałem zrobić to prywatnie i nie wróciłem z tym do chirurga tylko dostałem info na miejscu po badaniu że nie wiadomo, chirurg wcześniej obejrzał i zbadał mnie tylko na tym takim łóżku i pobrał krew po coś tam bo chyba było podejrzenie jeszcze czegoś innego, powiedział że w sumie to sam nie wie i kazał iść do domu xD a z tym chowaniem