Aktywne Wpisy
tak-nie-wiem +177
Rewolucja w technologii mobilnej, która była... ale jednocześnie jej nie było.
Okolice lat 2007 - pozostaniemy jeszcze przy tym okresie - były czasami, gdy rynkiem mobilnym rządził system Symbian. I "rządził" to mało powiedziane, był niemalże monopolistą. Pojawiały się co prawda takie rozwiązania jak Windows CE Microsoftu (rok 2002), czy BlackBerry (także 2002), ale były to rozwiązania mimo wszystko niszowe.
Tymczasem w Mountain View - niewielkim mieście z pięknym widokiem na górę
Okolice lat 2007 - pozostaniemy jeszcze przy tym okresie - były czasami, gdy rynkiem mobilnym rządził system Symbian. I "rządził" to mało powiedziane, był niemalże monopolistą. Pojawiały się co prawda takie rozwiązania jak Windows CE Microsoftu (rok 2002), czy BlackBerry (także 2002), ale były to rozwiązania mimo wszystko niszowe.
Tymczasem w Mountain View - niewielkim mieście z pięknym widokiem na górę
Wontensso +10
Kurła od 3 miesięcy próbuje sprzedać działkę budowlaną 20 arów w lubuskim w okolicach gorzowa wlkp. Za dobrą cenę. Na prawdę fajna, przy lesie. Na wsi. Co jest nikt nie chce się budować? 10k odsłon na otodom i 1 telefon
#nieruchomosci
#budujzwykopem
#dom
#nieruchomosci
#budujzwykopem
#dom
Stan "Żeglarzy burz" (pisze Drathar):
siedzieć cicho źle, pokazywać coś źle bo za mało i ludzie chcą więcej i więcej. Czasami żałuję że tak wcześnie ogłosiliśmy naszego moda, bo teraz narosła jakaś wielka presja która skutecznie odbiera nam jakikolwiek fun z produkcji. Poza tym od dłuższego czasu mamy dość ciężki okres i naprawdę trudno nam znaleźć czas żeby siedzieć nad żeglarzami jak kiedyś. Mamy pracę, swoje obowiązki i problemy. Ja czasami wracając z pracy nie mam na nic siły i ochoty, a są tygodnie że pracuję codziennie czasem po 13-14 godzin i tracenie czasu na moda to ostatnia rzecz jaką chcę robić, kiedy mogę ten czas poświęcić dziewczynie czy po prostu sobie odpocząć. Poza tym Żeglarze to nie jedyny projekt nad którym pracuję. Pomagam przy kilku modach do Skyrima gdzie robię grafiki koncepcyjne, powolutku piszę dokument projektowy pod własny duży lore friendly mod (tak samo zajmuję się konceptami, ogarniam ludzi ze skyrimowego community do pomocy i konsultacji przy lore), a sami Żeglarze nie są jedynym gothicowym projektem którym się obecnie zajmuję. I szczerze w tej chwili to nad czym pracuję sprawia mi o wiele większą radość niż ŻB od długiego czasu, zwłaszcza, że prace nad tym niezapowiedzianym projektem idą znacznie sprawniej, szybciej i płynniej niż przy ŻB kiedykolwiek. Jestem po ludzku zmęczony i zniechęcony Żeglarzami w tej chwili i często zmuszam się, żeby napisać jakiegoś questa, dialogi czy usiąść do vobowania. Niepotrzebnie tak szybko wyskoczyliśmy z zapowiedzią, w momencie kiedy kilkukrotnie koncepcja moda całkowicie się zmieniała, a projekt rozrósł się do rozmiarów KM, a my we dwóch ogarniamy to wszystko sami. I sami sobie nałożyliśmy presję, bo teraz ludzie oczekują cudów i raportów, najlepiej w formie filmu na yt kiedy my nie mamy czasu dla samych siebie. Siedzimy cicho, bo chcemy w spokoju dłubać przy modzie, mimo, że prace idą bardzo powoli
i żeby nie było teraz niedopowiedzeń, że hurr żeglarze nie wyjdom, oszukujom, zuodzieje tak jak dzieje durr! Wyjdą, bo to ogromny mod z ogromnym potencjałem. Ale prace będą szły powoli, bo musimy w jakiś sposób znaleźć na nową tą motywację i płomień pasji który mieliśmy na samym początku. A to trudne, kiedy co chwila życie kopie cię w dupę, jesteś zmęczony jak wół i nie masz siły rano wstawać z łóżka, zastanawiasz się czy jest sens w ogóle cokolwiek robić, bo ciągle i tak będzie za mało. Od dłuższego czasu chciałem wyrzygać to co myślę, a to ostanie zamieszanie z Dziejami chyba mi w tym pomogło. Niestety w tej chwili community będzie patrzyło na nas przez pryzmat sukcesu Kronik i porażki Dziejów, co jest podwójnie ciężkie, bo mamy teraz kolejną presję. Z jednej strony ludzie będą oczekiwać molocha który będzie dorównywał, albo przebijał Kroniki, a z drugiej będziemy #!$%@? za ciszę, czy każdy screen czy koncept, opowiadanie który zrobię/napiszę jako "dziejowanie" i zarzucanie nam, że jak oni #!$%@? robimy i mydlimy oczy udając że coś mamy. Bardzo chciałbym pokazać Wam gameplay, ale też nie chcę wysrać się z tego co jest największym atutem naszego projektu na ten moment, czyli świata, który jest jednym z najlepiej wykonanych światów do Gothica. I chce, żeby zrobił wielkie wrażenie kiedy wrzucimy coś przed premierą i w końcu zobaczycie wszystko co planowaliśmy już ingame
ale w tej chwili widzę światełko, a nawet jebutne światło w tunelu, bo poznałem osoby które mają tą samą zajawkę jak ja z Paradoxalem kiedyś, poza tym mają kontakty, które w ogromnym stopniu ułatwiłyby pracę nad ŻB w przyszłości i co najważniejsze mają chęci do pomocy. I z takimi ludźmi wiem, że uda nam się doprowadzić projekt do końca, a Wy będziecie mogli przeżyć ogromną przygodę na Khelen i nie tylko na Khelen
także pamiętajcie, świat Gothica jest wielki, większy niż się spodziewacie, my wracamy do dłubania, a Wy wyczekujcie kolejnych informacji, albo zadawajcie pytania bo zawsze z chęcią odpowiem na te ciekawe i sensowne
Powiem jasno, nie spodziewajcie się szybko żadnych informacji. Robimy kiedy mamy czas, nie będzie spinania się bo ktoś chce na już screenów czy filmów. Jak ktoś nie chce, nie musi czekać na moda. Poza tym jak pisałem nasza uwaga jest teraz skupiona gdzie indziej, co nie znaczy że nie warto czekać. Warto, oj warto bo chyba nikt nie spodziewa się tego co nadchodzi
Skopiowane z discorda https://discord.gg/SR6EhXm
@Panjanpan: To musi być bardzo młody człowiek, przecież to oczywiste, że tak jest. Nie można obrażać się na konia, że jest koniem. ¯\(ツ)/¯