Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kingside_NjQtPVHiqc,q60.jpg)
Kingside +278
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/genocidegeneral_IrKnkpbfu0,q60.jpg)
genocidegeneral +47
#niepopularnaopinia #biedronka #zakupy #zalesie
tylko mnie te #!$%@? koszyko-wózki z biedry tak niemożebnie #!$%@?ą, zwłaszcza przy wykładaniu zakupów na taśmę? podnieść to jedną ręką tak średnio, postawić na tej taśmie to już w ogóle (tym bardziej, że trzeba mieć 1,5m ręki żeby coś z nich wtedy wyciągnąć) XD co było złego w w normalnym koszyku ludzkim?
tylko mnie te #!$%@? koszyko-wózki z biedry tak niemożebnie #!$%@?ą, zwłaszcza przy wykładaniu zakupów na taśmę? podnieść to jedną ręką tak średnio, postawić na tej taśmie to już w ogóle (tym bardziej, że trzeba mieć 1,5m ręki żeby coś z nich wtedy wyciągnąć) XD co było złego w w normalnym koszyku ludzkim?
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/f59ff27b3fbfec217de34c542c021d2a0968f0177cc76680e9400e5f0404414e,w150.jpg?author=genocidegeneral&auth=cf2c0bfcfebcb26186cc78f19b4e28bf)
Następny z takich łatwiejszych to chyba będzie PC, monitor, albo któryś z peryferiów (mam chrapkę na klawiaturę).
Inne projekty z tego weekendu (oprócz pokoju, które męczę od dawna i co jakiś czas coś tam dorabiam):
http://imgur.com/a/0qaF4
Powoli zaczynam robić biblioteczkę swoich modeli i będą czekać na jakiś większy projekt. A może kiedyś namówię kumpla na zrobienie jakiejś gry i będę miał już parę modeli gotowych ^^
@beeper: wychodzę z założenia, że dopracowywanie jednego modelu nie nauczy mnie tyle, co zrobienie wielu przedmiotów. Dlaczego tak myślę? Bo każdy następny przedmiot robię z większą wiedzą i często zdarza się, że potrzebuję nowej 'techniki', więc się uczę czegoś nowego. Wiem, że to może być mylne założenie i rozumiem
HP to dopiero pierwszy krok :p...
To ,że całość jest wyskalowana x8 to nic nie zmienia :p.. Ważne żeby proporcje się zgadzały.
Zazwyczaj z High Poly bake-uje się detale(normale, AO) do Low Poly.
Ale przy robieniu modeli pod rendery też normale/bump jest ważny. Chyba że jeden obiekt ma mieć 10M polygonow :).
Coś z tym pieczeniem mi się kojarzy, chyba coś kiedyś widziałem o tym.
https://cgcookie.com/blender/2010/06/30/normal_maps_blender_2_5/