Wpis z mikrobloga

Siema Mirasy. Chcę przesiąść się z gravela na szosę i szukam czegoś w budżecie +/- 8k - Co dostanę w tej cenie?

Zbytnio nie znam się na osprzęcie i nie chcę przepłacić za rower. Zależy mi też żeby można było mocować do roweru sprzęt do bikepackingu i można było na przyszłość wsadzić jakąś oponkę gravelową
Złapałem zajawkę na szybszą jazdę i dłuższe trasy po asfalcie ʕʔ

Jest koniec sezonu to może jakieś promki będą?
#rower #szosa #gravel #rowery #kolarstwo
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zebrzysta_Zebra: polecany i lubiany na wszechmiar sprawny Cannondale Topstone Carbon. W promkach do ogarnięcia po 9k niekiedy :] Ficzurem nad ficzury jest tylna pasywna amortyzacja.
Co do osprzętu dobrze sprawdza się sram apex 1x11, ogólnie do gravela dobrze pasują napędy 1x. Bólem Srama są bardzo niewygodne klamkomanetki, jednak shimano robi totalnie lepsze (mam gravela na sramie i szosę na shimano).
Już widać po rynku, że promocje będą i to spore,
  • Odpowiedz
  • 0
@Zebrzysta_Zebra Vento 5.0 sobie obczaj. Teraz promki i za nieco ponad 6k można kupić, a tam jest hydraulika 105 , owijka fajna, siodełko Selle, opony Schwalbe, no chyba kompletny rower. Nie trzeba nic zmieniać
  • Odpowiedz
@Zebrzysta_Zebra: czyli chcesz kupić szosę z gravelową ramą, żeby ją przerobić na 100% gravela? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To nie lepiej kupić gravela i włożyć cieńszą oponę?
  • Odpowiedz
@Zebrzysta_Zebra: latam długie trasy asfaltowe głównie na gravelu z odpowiednimi oponami i tyle. A rama Romet Aspre 2 2022, która aktualnie jest też w Boreasie, ma geometrię bardziej sportową niż turystyczną. Nie wiem jak ty chcesz zmieścić oponę gravelową w ramę szosową, one są nazywane szosowymi nie bez powodu...
  • Odpowiedz