Wpis z mikrobloga

@Tommy__: adwokat diabła here:

Casey Neistat ma 12 mln subskrypcji i nagrywa swoje vlogi w ten swój dziwny sposób. Takie niby "sielsko-wielkomiejsko" i te amerykany to oglądają. No i amerykanin obejrzał to, zobaczył, że wyjazd do polski to nic wielkiego, ceny niskie (dla nich) więc pomyslał że z nudów może tu przylecieć na wakacje.

A jak coś to poczytajcie komentarze. Połowa to polacy narzekajacy ile kasy poszło na ten film, druga
@Astolus: @ChlopoRobotnik2137 @login_cwiczebny @Tommy__ akurat Casey jest zajebistym jutuberem i kamerzystą. Jeszcze zanim influencer marketing stał się buzzwordem to dużo marek się zabijało o niego, między innymi nakręcił super reklamę dla Nike. Zresztą gościu pracował też w przemyśle filmowym.
Problem był pewnie z umową. Ktoś gdzieś przeczytał, że jest taki sławny jutuber i niech on coś zrobić. Tylko że Neistad już od kilku lat bardziej się skupia na swojej rodzinie
Tak się właśnie przepala publiczne pieniądze jak na stanowiskach decyzyjnych siedzą stare dziadki, które nic nie wiedzą o rzeczywistości, ale chcą być "na czasie", a ludzi, którzy faktycznie mogliby coś sensownego zaproponować nie motywuje się w żaden sposób i traktuje jak duchy.


@pekak: tu sie zgodze w 100%. Czy cos jest potrzebne czy nie, to wydaja kase. Najbardziej osobiscie mnie wkurza, co kilka lat wymyslanie nowego loga jakiejs gminy, instytucji itp.