Wpis z mikrobloga

@Przegrywex: Powodzenia w chipowaniu lci ;) ecu jest zablokowane i musisz je wysłać gdzies do ruska w Finlandii.

156 w serii 3 to zwyczajnie jest za mało. Jak masz zerowe zacięcie do szybkiej jazdy i komfort jest najważniejszy to tylko wtedy ta beemka ma sens.

Golf r to już jest zabawka i na torze też można poszaleć. Bedzie twardy ale bardzo bezpośredni w prowadzeniu i bardzo szybki
@Przegrywex: Pomimo tego, że sam obecnie posiadam bmw serii 3 i uważam iż jest bardzo dobre auto złego słowa o nim nie mogę powiedzieć, to jednak to 156 kuca 2.0 w przełożeniu na masę auta uważam, że to jednak trochę za mało. Tutaj wybrałbym golfa aczkolwiek przydałoby się jeszcze jakieś auto w środku bo to 300 km to ok fajne jest mieć i się pochwalić, ale mocy tego nie wykorzystasz tak
@bruhh no czyli jest akcja serwisowa i nowy z salonu Nie ma problemu z przewodami hamulcowymi?

boczki jak w spinterze... no na bank...od razu jak w żuku...
boczki jak w spinterze... no na bank...od razu jak w żuku...


@Mac02: idz do vw, wez na jazde probna i sam sie przekonaj, po co mam jakiemus randomowi z neta cos udowadniac XD
@cherrz

co to za pytanie xD


Który samochód byście wybrali (oba w podobnej cenie, jednak Golf mocniejszy):


BMW 3 LCI - 2.0 156KM ~ 228k PLN (M pakiet i kilka podstawowych bajerów)

GOLF R - 2.0 300KM ~ 228k PLN
156KM


@Przegrywex: nie wiem jak w ogóle można rozważać 156KM za 230k, to chyba jakaś kpina a jeszcze większa kpina że ludzie by to wzieli xD Ej MAM BMW - 2.0 tdi xD
Taka konfiguracja to może dla Holenderskiego klienta lub kogoś kto za wszelką cenę musi się pokazać
@hanma: 135i zajebiscie się prowadzi i dobrze goni przy 306 koniach, ale nie gazuj nim na światłach, bo wstydu sobie narobisz i za debila Ciebie wezmą ( ͡ ͜ʖ ͡)