Wpis z mikrobloga

Ale ten chatbot Allegro mnie #!$%@?ł. Zaraz po zakupie zauważyłem że popełniłem mały błąd i napisałem do sprzedawcy o korektę w zamówieniu lekko inny produkt ale cena ta sama. Jako ze się śpieszyłem zauważyłem, ze zaraz po niby wysłaniu przyszła jakaś wiadomość - pomyślałem ze forma odp zwrotnej ze jak tylko odczytają to się skontaktują bla bla bla. Teraz patrze a to gówno nie wysłało mojej wiadomości tylko proponowało jakieś inne rozwiązania nie pasujące do mojej sprawy i czy aby napewno chce wysłać swoją wiadomość. Finalnie sprzedawca wysłał produkt o niczym nie wiedząc.

Allegro nie wiem jakie testy UX przeszło to gówno i dlaczego miało priorytet nad tym co ja chciałem wysłać. Nie można było zrobić tak że w przypadku braku odpowiedzi bot by puścił to dalej do sprzedawcy? Na #!$%@? się wtrącacie z takim czymś? Teraz produkt zwrócę bo mam takie prawo i kupie sobie poprawny innym kanałem. Problem tylko dla sprzedawcy.

#allegro #gowno #chatbot
  • 1